MS Windows
briani 27239
fra ME til XP ?
Fra : Jørn Hansen

Dato : 06-10-04 18:05

Hej Gruppe!
Jeg ville gerne installere XP'en på min gamle ME'er, og jeg har en
pro-version på CD-liggende.
Er der noget her, jeg skal passe på med ? Endvidere ville det være
ønskeligt, med nogle link's der kunne være behjælpelige.
Jørn"!

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 06-10-04 19:01

"Jørn Hansen" skriver:

> Jeg ville gerne installere XP'en på min gamle ME'er, og jeg har en
> pro-version på CD-liggende.

Ikke oveni vel ?

> Er der noget her, jeg skal passe på med ? Endvidere ville det være
> ønskeligt, med nogle link's der kunne være behjælpelige.

Ja, tag backup af alt du vil gemme. Slet din haddisk og installer XP.

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe