MS Windows
briani 27239
HJÆLP!Slettet txt-filer ved et uheld
Fra : Bart Bendtsen

Dato : 06-10-04 16:38

Hejmed jer.

Jeg har gammel bærbar pc med windows98-2 somjeg bruger til at gemme mange
filer med efternavnet filnavn.txt på harddisken som er mange små noter og
dokumenter.

Jeg er kommettil at slette hele biblioteket med dissemange filer i da jeg
valgte "Ryd" i et terminal program vedet uheld dajeg var ved at slette
enenkelt fil...Men jeg er kommet tilat trykke på Ryd så nu er alle mine
vigtige filer slettet.. Papirkurven er stadig tom fordi dette terminal
program er lidt som et dos-program der ikke samarbejder medpapirkurven på
skrivebordet.

Jeg har dengang haft dos og kunne bruge en nyttig funktion UNDELETE til at
få slettede filer tilbage ved fortrydelse.

Men Windows 98-2 har ingen denne funktion så I måhjælpe mig fordi jeg er
meget ked af at mine noter er væk.

Påforhånd mange tak for hjælpen.

Vh.Bart

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 06-10-04 17:41

Bart Bendtsen wrote:

> Jeg har dengang haft dos og kunne bruge en nyttig funktion UNDELETE
> til at få slettede filer tilbage ved fortrydelse.
> Men Windows 98-2 har ingen denne funktion så I måhjælpe mig fordi jeg

Heller ikke når der startes i DOS?

Ellers prøv med Active File Recovery.

Jesper G. Poulsen

Fra : Bart Bendtsen

Dato : 06-10-04 23:30

Hej med dig.

Jeg starter dos-lignende programmet direkte i Windows.

Det er ikke etegentligt dos-program men programmeringen ligner meget DOS
idet der ingen er vindue omkinge programmet og ingen X (luk) på øverste
hjørne mod højre.

Hvordan finder jeg Active File Recovery?

Vh. Bart

Fra : Anders Lund

Dato : 07-10-04 05:43

Bart Bendtsen wrote:

> Hvordan finder jeg Active File Recovery?

Google...

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk