MS Windows
briani 27239
Slipstream cd
Fra : Cantona

Dato : 06-10-04 11:47

Hej

Al den snak om XP og SP2 på en slipstream cd har gjort mig ret så
nysgerrig.......er der ikke en der har lyst til at give en opskrift på
hvordan sådan en bandit fremstilles, helt i detaljer så selv en tosse som
jeg kan forstå det?

Kan ikke lige finde en sådan i tidligere strenge.

Mvh

Kim

Fra : Gevaldi

Dato : 06-10-04 11:51

Cantona skriblede:
> [...]
> som jeg kan forstå det?
>
> Kan ikke lige finde en sådan i tidligere strenge.

Så kunne du finde det via google:

http://makeashorterlink.com/?H1E424679

--
/Gevaldi

Fra : Cantona

Dato : 06-10-04 11:59

> Så kunne du finde det via google:
>
> http://makeashorterlink.com/?H1E424679
> /Gevaldi

Tak for hjælpen.

Kim

Fra : Bent

Dato : 06-10-04 13:21

"Gevaldi" <georg_valdi@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Cantona skriblede:

> Så kunne du finde det via google:
>
> http://makeashorterlink.com/?H1E424679
>
> Hej,

Hvordan kopierer man XP Home over på en CD når man ikke har en
XP-installations CD, da XP Home var preinstalleret ved nykøbet ?

Mvh / Bent

Fra : Anders Lund

Dato : 06-10-04 13:23

Bent wrote:
> Hvordan kopierer man XP Home over på en CD når man ikke har en
> XP-installations CD, da XP Home var preinstalleret ved nykøbet ?

Mit umidlbare bud er - det gør man ikke.

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk

Fra : Gevaldi

Dato : 06-10-04 13:25

Bent skriblede:

> Hvordan kopierer man XP Home over på en CD når man ikke har en
> XP-installations CD, da XP Home var preinstalleret ved nykøbet ?

Ved det ikke, men jeg ville nu heller aldrig
forlade butikke uden at have fået den org.
cd med hjem.
Jeg ville ikke engang have en med en Restore
cd.

--
/Gevaldi

Fra : Bent

Dato : 06-10-04 13:44

> [...]
> forlade butikke uden at have fået den org.
> cd med hjem.
> Jeg ville ikke engang have en med en Restore

Jeg mener bestemt ikke at den lå i originalemballagen, -er det normal
procedure at man får CDén med
når den er preinstalleret fra Compaq ?

Kan den ligge på genoprettelses CDérne som jeg lavede ved ibrugtagning ?

Bent

Fra : Anders Lund

Dato : 06-10-04 13:50

Bent wrote:

> Jeg mener bestemt ikke at den lå i originalemballagen, -er det normal
> procedure at man får CDén med
> når den er preinstalleret fra Compaq ?

Nu er det en del år siden jeg har rodet med preinstalleret Compaq og IBM
maskiner, men ellers lyder det meget normalt. :)

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk