MS Windows
briani 27239
Notifications Area problem
Fra : Bjorn Jensen

Dato : 05-10-04 16:58

Hej

Flere problemer - nu har jeg opdaget at jeg har en "folder/mappe" liggende i
notifications området. Med andre ord så har jeg en "tom plads" midt imellem
2 andre iconer!

Jeg kan se den under:

start/tastbar and menu propertie/hide inactive
icons-->customize.../Customize Notifications/

og så som pkt. 5 i "current items" er der vist et mappe icon med titlen <no
title>

Nogen der ved, hvordan sådan en installation kan ske og hvordan jeg manuelt
får fjernet sådan noget møg?

Jeg har forsøgt at fjerne past items efter følgende vejledning:

1. Open Registry Editor and navigate to the above key
2. Open Task Manager and End- Task Explorer.exe process
3. Use ALT-TAB, switch to Registry Editor and delete the two keys
[IconStreams and PastIconsStream]
4. Once done, create a new Task in Task Manager. File/New,
"explorer.exe"

Clear Past items from the Notification Area:
http://support.microsoft.com/?kbid=283084

Men det havde selvfølgelig ingen virkning på "curretn items" hvilket nok er
logisk, men det var også bare et forsøg - for hvis nu osv. osv.

Mvh
Bjørn