MS Windows
briani 27239
Installation af "format" funktion
Fra : Søren Henriksen

Dato : 04-10-04 19:25

Jeg får en meddelelse der siger at sql format funktionen ikke er installeret
er der nogen der ved hvordan jeg får denne funktion installeret?

Fra : Peter Jensen

Dato : 04-10-04 21:12

"Søren Henriksen" <henriksen@herning.mail.telia.com> skrev

> Jeg får en meddelelse der siger at sql format funktionen ikke er
> installeret er der nogen der ved hvordan jeg får denne funktion
> installeret?

Kunne vi lokke lidt oplysninger ud af dig om hvor du får den meddelelse
(hvilket program), den nøjagtige fejlmeddelsese, i hvilken sammenhæng,
samt hvilken windows du anvender ?!

Det ville spare os for en masse gætterier om hvad du snakker om!
--
Peter J

Fra : Søren Henriksen

Dato : 05-10-04 17:22

Meddelelsen modtages i Acces og lyder som følger:
"Der er en ikke defineret funktion "format" i udtrykket"

Fra : usenet

Dato : 05-10-04 17:33

"Søren Henriksen" <henriksen@herning.mail.telia.com> skrev i en meddelelse
> Jeg får en meddelelse der siger at sql format funktionen ikke er
> installeret er der nogen der ved hvordan jeg får denne funktion
> installeret?
Hej,
Du er nok endt i dne forkerte gruppe.
Prøv istedet, dk.edb.database.ms-access