MS Windows
briani 27239
Mediaplayer 10 vs. Realplayer
Fra : Brian 8700

Dato : 04-10-04 15:39

Hejsa

Har næsten lige smidt ny winXP på min maskine(efter formatering), sammen med
SP2 og mediaplayer 10 !

Har så efterfølgende inst Real Player og har prøvet flere versioner af
denne - ingen af dem vil starte efter en installation.... Kan det have noget
aty gøre med den nye mediaplayer(det virkede fint da jeg kørte med version
9) ??

Fra : Mads

Dato : 04-10-04 16:58

On Mon, 4 Oct 2004 16:38:49 +0200, "Brian 8700"
<saftkongen@REMOVE.Hotmail.com> wrote:

> [...]
>aty gøre med den nye mediaplayer(det virkede fint da jeg kørte med version

Du behøver jo ikke Real Player.
Du kan få et codec (Real Alternative) til MediaPlayer istedet.
http://www.free-codecs.com/download/Real_Alternative.htm

Godtnok ikke svar på dit spørgsmål, men dog en mulig løsning.

mvh Mads

Fra : Brian 8700

Dato : 06-10-04 11:47

> Du behøver jo ikke Real Player.
> Du kan få et codec (Real Alternative) til MediaPlayer istedet.
> http://www.free-codecs.com/download/Real_Alternative.htm
>
> Godtnok ikke svar på dit spørgsmål, men dog en mulig løsning.

Men det er da meget bedre - tak for det !