MS Windows
briani 27239
WinXP SP2
Fra : e.c.

Dato : 04-10-04 11:11

Har SP2 mon været bragt på computer bladenes CD'ere? Er der nogen der ved
det hvor/hvornår?

vh.

Ester C.

Fra : Anders Lund

Dato : 04-10-04 12:22

e.c. wrote:
> Har SP2 mon været bragt på computer bladenes CD'ere? Er der nogen der ved
> det hvor/hvornår?

Der er sikkert ikke nogen der gider at have den med, fordi den fylder
1/3 af hele skive! :)

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk

Fra : Bjorn Jensen

Dato : 04-10-04 12:35

Hej
"Anders Lund" <anders@andersonline.dk> wrote in message

> Der er sikkert ikke nogen der gider at have den med, fordi den fylder 1/3
> af hele skive! :)

Den kommer på Alt om Datas særnummer, som er på gaden - ifølge dem selv -
den 7-10-2004. Men vistnok kun med den dansk SP2...

Mvh
Bjørn

Fra : Søren Blom

Dato : 04-10-04 14:38

"Bjorn Jensen" <bjornjen@nospam.yahoo.com> skrev

> Den kommer på Alt om Datas særnummer, som er på gaden - ifølge dem selv -
> den 7-10-2004. Men vistnok kun med den dansk SP2...

Du kan bestille en cd-rom med den på fra Microsoft, se
http://www.comon.dk/index.php/news/show/id=19460 hvis nogen af jer skulle
have lyst til at prøve at slå en rekord, drive gæk med Microsoft og give
jeres postbud en skulderskade.

--
VH

Søren Blom
soren@blom.dk
Mail med spam filter besvares ikke.

Fra : Karsten Jensen

Dato : 04-10-04 15:09

"Søren Blom" <soren@blom.dk> skrev:

> [...]
> have lyst til at prøve at slå en rekord, drive gæk med Microsoft og give

Hvorfor det?. Det er da sygt. Det er også almindelige mennesker der sidder
inde hos Microsoft - trods alt

Mvh

Karsten

Fra : Søren Blom

Dato : 04-10-04 15:45

"Karsten Jensen" <julemandenerinvaldidogborpågrønland@dk> skrev i

> Hvorfor det?. Det er da sygt. Det er også almindelige mennesker der sidder
> inde hos Microsoft - trods alt

Det kan vi blive enig om, men det er sku da alligevel morsom at finde på og
hovedrystende at MS ikke har stoppede orderen om end selv pakningen af det
ikke har været i gennem et eneste menneske.

Lige det med at det er alm. mennesker der sidder hos MS kan jeg være lidt
tvivlende om, har en kammerat der arbejdere hos ham og han er sku ikke
almindelig, men det er en helt anden snak

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 04-10-04 14:37

e.c. skrev:

>Har SP2 mon været bragt på computer bladenes CD'ere? Er der nogen der ved
>det hvor/hvornår?

Ellers kan den bestilles på CD fra MS.

http://www.microsoft.com/windowsxp/downloads/updates/sp2/cdorder/da/default.mspx
--
Knud

Fra : Jonas Schmeltz Aaber~

Dato : 04-10-04 15:59

> Har SP2 mon været bragt på computer bladenes CD'ere? Er der nogen der ved
> det hvor/hvornår?

Komputer for Alle (ja, det hedder bladet altså) sender den originale
Microsoft-CD med den nye Windows-opdatering plus den i forvejen medfølgende
cd.
Den udkommer d. 28. oktober og kan købes i enhver kiosk eller bestilles på
www.komputer.dk

MVH Jonas (aka Juke)

Fra : Gunnar

Dato : 05-10-04 08:36

"Jonas Schmeltz Aaberg" <julledyret@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> cd.
> Den udkommer d. 28. oktober og kan købes i enhver kiosk eller bestilles på

Hej.
Den kan bestilles hos Mickosoft Update og er gratis.
Gunnar

Fra : Calle.

Dato : 05-10-04 09:32

Gunnar wrote:
> "Jonas Schmeltz Aaberg" <julledyret@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Hej.
> Den kan bestilles hos Mickosoft Update og er gratis.
Ja med levering om 4 uger
--
Calle.