MS Windows
briani 27239
Deaktivering af tjenester i Windows XP SP2
Fra : Ukendt

Dato : 04-10-04 09:36

Tidligere idag (04.10) printede jeg et indlæg fra Madsen (?) med
emnet,- det var en PDF-fil, men ved udskrift viste der sig en masse
tomme firkanter i stedet for hovedparten af teksten - derimod
printedes 'billederne' / snapshots OK.

Jeg kan ikke se hvorfor, men vil meget gerne have fat i det pågældende
dokument, som beklageligvis ikke blev 'saved' her.

mvh
Vagn

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 04-10-04 09:49

vkpsnabelamail.tele.dk wrote:

> [...]
> emnet,- det var en PDF-fil, men ved udskrift viste der sig en masse
> tomme firkanter i stedet for hovedparten af teksten - derimod

Måske fordi din version af Acrobat er for gammel?

> Jeg kan ikke se hvorfor, men vil meget gerne have fat i det pågældende
> dokument, som beklageligvis ikke blev 'saved' her.

XP med SP 1:
http://home18.inet.tele.dk/madsen/winxp/Tjenester.pdf

XP med SP 2:
http://home18.inet.tele.dk/madsen/winxp/Tjenester_SP2.pdf

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Har du fortalt din far og mor om Ludvigs Hjørne?

Fra : Ukendt

Dato : 04-10-04 10:13

On Mon, 04 Oct 2004 10:48:47 +0200, Kim Ludvigsen
<usenet@kimludvigsen.dk> wrote:

>Måske fordi din version af Acrobat er for gammel?

nej - det er version 6.0.2 - Adobe har ingen nyere opdateringer

[klip]

>XP med SP 2:
>http://home18.inet.tele.dk/madsen/winxp/Tjenester_SP2.pdf

jeg udskrev denne med godt resultat - TAK !

m.v.h.,
Vagn

Fra : Kim

Dato : 04-10-04 12:21

<vkpsnabelamail.tele.dk> skrev>>XP med SP 2:

> jeg udskrev denne med godt resultat - TAK !

Ja 2 gode side, surt der ikke er noget med Win98

Kender I nogle sider der er med Win98 ?

Mvh Kim

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 04-10-04 12:54

> [...]

> en masse tomme firkanter i stedet for hovedparten af teksten -
> derimod printedes 'billederne' / snapshots OK.

Jeg har før oplevet det på min egen printer, men kan ikke
gennemskue, hvorfor det sker.

Tit og ofte er det sket i forbindelse med, at jeg har sat Acrobat
til at printe og så enten lukket Acrobat eller minimeret den inden
den er helt færdig med at printe, så hvis du har gjort det, så prøv
at holde Acrobat åben og maksimeret imens du printer dokumentet ud.

Hvis det ikke gør nogen forskel, så genstart computeren og prøv
til igen.

--
Hilsen
Madsen