MS Windows
briani 27239
Lave et image ?
Fra : Janner

Dato : 04-10-04 09:27

Ville gerne lave et image af disken efter det hele bare spiller, men hvordan
gøres dette lettest ? Kunne forestille mig noget med et program der kunne
smide det over på et par dvd skiver og så boote derfra ? Har nemlig ingen a
drev til klassisk Ghost

Hygge

JAn

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 04-10-04 11:22

"Janner" <jan@nospam_spørg_efter_rigtig_adresse.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> hvordan gøres dette lettest ? Kunne forestille mig noget med et program
> der kunne smide det over på et par dvd skiver og så boote derfra ? Har

++++++++++++++++++++

Hej Jan.

kan bare boote fra cd-rom drevet, med Symantec(Norton) ghost.

--
Mvh. Jørgen Nielsen.
jorgenbs@nomorespamnielsen.tdcadsl.dk

Fra : Janner

Dato : 04-10-04 13:43

> Hej Jan.
>
> kan bare boote fra cd-rom drevet, med Symantec(Norton) ghost.
>
> --
Hvilken version skal man op i ??

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 04-10-04 16:10

> Hvilken version skal man op i ??
Hej.

Den version jeg har hedder Norton Ghost 2002 og den kan.