MS Windows
briani 27239
Gennemtjek af harddisk
Fra : Qbic - [6400]

Dato : 04-10-04 01:54

Hejsa

Jeg mangler et program til at tjekke hardisk med for evt fejl, altså
en der tjekker alt på disken.

Nogle forslag til program ?

/ Qbic

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 04-10-04 03:11

Qbic - [6400] skrev:

>Jeg mangler et program til at tjekke hardisk med for evt fejl, altså
>en der tjekker alt på disken.

De fleste harddiskfabrikanter har sådan et program, så søg på
harddiskfabrikantens hjemmeside.
--
Knud

Fra : Qbic - [6400]

Dato : 04-10-04 06:44

Ja takker, de fleste skal have et A drev for at udpakke deres programmer
på da de kun vil virke under DOS, så det er et Windows XP utilityprogram jeg
søger
der kan fortælle eksakt hvor og hvor mange fejl der forekommer.

/ Qbic

Fra : emj

Dato : 04-10-04 13:24

On Mon, 4 Oct 2004 07:43:49 +0200, "Qbic - [6400]" <info@qbic.dk>
wrote:

>Ja takker, de fleste skal have et A drev for at udpakke deres programmer

Du må leve i fortiden. Jeg har ikke haft et diskettedrev i årevis og
klarer mig da glimrende.
Hilsen emj

Fra : John

Dato : 04-10-04 16:14

"Qbic - [6400]" skrev i en meddelelse

> Jeg mangler et program til at tjekke hardisk med for evt fejl, altså
> en der tjekker alt på disken.
>
> Nogle forslag til program ?

Måske dette: http://majorgeeks.com/download4330.html

Flere: http://majorgeeks.com/downloads8.html