MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
DVD-afspilning til TV?
Fra : Ukendt

Dato : 03-10-04 15:16

Hvordan får jeg DVD-filmen vist på TV'et.

Jeg sætter bærbaren (Znote 4200 med Ati Radeon 9700 Pro) til mit Sony TV og
billedet kommer på TV'et med det samme. Når jeg så åbner DVD-afspilleren
(Media Player 9 eller winDVD) er der intet billede af netop det vindue med
DVD-filmen. Heller ikke, hvis jeg laver DVD-vinduet til fld skærm. Lyden er
do god nok. Jeg overfører med et S-VHS kabel og et alm. phono-kabel til lyd.

Har rodet noget under skærminstilingerne/kortinstillingerne og kan ikke
finde det 'hak', som formentlig skal sættes.

Håben nogen kan hjælpe...

Venligst John

P.S. Er også postet i dk.edb.hardware.baerbar

Fra : Stig Meyer Jensen

Dato : 04-10-04 11:23

"John Quist" <john.quist'snabelA'.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Har rodet noget under skærminstilingerne/kortinstillingerne og kan ikke
> finde det 'hak', som formentlig skal sættes.

Kig i din player under avnacerede indstillinger og slå overlays /
overlejringer fra ( :D )

Det plejer at gøre en forskel.

--

Stig Meyer Jensen
stig@mine_3_initaler.dk

Fra : Ukendt

Dato : 04-10-04 15:04

Kig i din player under avnacerede indstillinger og slå overlays /
> overlejringer fra ( :D )
>
> Det plejer at gøre en forskel.

Faktisk skulle jeg i overlay sætte hak i teatermode, så ku' den finde ud af
det!

Ellers tak for hjælpen.

Kh. John