MS Windows
briani 27239
java til XP
Fra : Ivar Madsen

Dato : 03-10-04 12:40

Min bror der køre med XP og ikke har internet forbindelse, vil gerne have at
jeg henter en java til ham, og brænder på CD, så han kan installere det,
men når jeg kikker på sun.com bliver jeg bare forviret, ikke mindst fordi
jeg ikke kan engelsk, så kan i hjælpe med hvilken fil jeg skal hente?

--
Med venlig hilsen Ivar Madsen
Jeg har lavet en ny hjemmeside http://milli.dk/

Fra : Bjorn Jensen

Dato : 03-10-04 12:58

Hej
"Ivar Madsen" <spam.usenet.im@milli.dk> wrote in message
> [...]
> men når jeg kikker på sun.com bliver jeg bare forviret, ikke mindst fordi
> jeg ikke kan engelsk, så kan i hjælpe med hvilken fil jeg skal hente?

Hvis man har problemer med webmail opkoblinger o.a. så opgiver TDC internet
login problem afdelingen følgende link:

http://znn.dk/

Og på pkt. 4 får du fat i det du ønsker.
Der er dog den lille hage i din forbindelse, at pkt. 4 siden helt automatisk
lige checker hvilken version af JAVA du har eller ikke har, men det skal du
bare "se stor på" og istedet skynde dig at trykke allerøverst oppe på
download fanen.

Herefter kommer du ind på en side hvor der lidt nede står:

"---> Manual download"

Den trykker du så på og på næste side vælger du så hvad du ønsker!

Og når det er en Windows du skal have noget til, så vil jeg vælge de 2
øverste punkter på denne liste :)

God fornøjelse.

Mvh
Bjørn

Fra : [ B@CHFiRE ]

Dato : 03-10-04 13:00

> hjælpe med hvilken fil jeg skal hente?

http://java.sun.com/j2se/1.4.2/download.html

Klik så på 'Download J2SE JRE'.. Det er i hvert fald den jeg plejer at
hente, og har ikke haft Java problemer.

--
Med venlig hilsen / Best Regards - Brian J. Nielsen
To mail me in private, simply use "email.dk" after the @

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 03-10-04 13:03

"Ivar Madsen" <spam.usenet.im@milli.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> men når jeg kikker på sun.com bliver jeg bare forviret, ikke mindst fordi
> jeg ikke kan engelsk, så kan i hjælpe med hvilken fil jeg skal hente?

Hej Ivar.

Prøv at gå her ind http://java.com/en/download/manual.jsp og klik på
download ud for windows, så skulle den være der

--
Mvh. Jørgen Nielsen.
jorgenbs@nomorespamnielsen.tdcadsl.dk