MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Geninstallation af XP - problem
Fra : Karsten H. Rasmussen

Dato : 02-10-04 20:43

Hej

Efter at have startet geninstallation af XP-home bliver maskinen ved med at
genstarte, som om den er frosset i processen.

Det sidste billede jeg så var at der var ca. 39 min til installationen var
færdiggjort.

Nu er det komplet umuligt at starte maskinen, da den kun bliver ved med at
genstarte,- jeg har også haft cd'en i under opstart og bootet kun fra denne,
alt uden resultat

Nogle ideer???

Fra : Pico

Dato : 02-10-04 21:55

Karsten H. Rasmussen wrote:
> [...]
>
> Nu er det komplet umuligt at starte maskinen, da den kun bliver ved
> med at genstarte,- jeg har også haft cd'en i under opstart og bootet

Formater med CD'en og start installationen igen.
Pico

Fra : Lars A

Dato : 03-10-04 16:16

Hej.
Hvordan formaterer jeg med windows cd'en. Jeg har prøvet at geninstallere
min windows, men den overskriver bare det gamle direktorie, uden at
formaterer.
Mvh Lars

Fra : Pico

Dato : 04-10-04 00:03

Lars A wrote:
> Hej.
> Hvordan formaterer jeg med windows cd'en. Jeg har prøvet at
> geninstallere min windows, men den overskriver bare det gamle
> direktorie, uden at formaterer.

Når du er i gang med installationen får du lige i begyndelsen muligheden
for at formatere. Hold øje med den.
Pico

Fra : Lars A

Dato : 04-10-04 05:54

Hej.
Jeg takker. Der er noget jeg har overset.
Mvh Lars