MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
hvor finder man SP2 til downloading???
Fra : den ægte fotomand

Dato : 02-10-04 11:09

Hejsa

Jeg skal ind til min far og opstarte en ny bærbar, men da han kun har 56Kb
internet, havde jeg tænk mig og downloade SP2 og tage den med ind til ham på
en cd-rom

Men hvor kan man finde den? jeg kan ikke finde den på Microsofts hjemmeside,
men er der andre hjemmesider der har den liggende??

Mvh Per

Fra : Mogens Nielsen

Dato : 02-10-04 11:15

den ægte fotomand wrote:
> [...]
>
> Men hvor kan man finde den? jeg kan ikke finde den på Microsofts
> hjemmeside, men er der andre hjemmesider der har den liggende??

Skriv XP SP2 i google og det første hit

Og et hurtig link til den danske:
http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?displaylang=da&FamilyID=049C9DBE-3B8E-4F30-8245-9E368D3CDB5A

--
Mogens,

Fra : den ægte fotomand

Dato : 02-10-04 11:37

ja nu er jeg jo ikke udvikler, som det link er til, men mange tak

VH PER

--
Billeder skal ses i en ramme på væggen og ikke på en skærm!!!

Fra : Mogens Nielsen

Dato : 02-10-04 11:40

den ægte fotomand wrote:
> ja nu er jeg jo ikke udvikler, som det link er til, men mange tak

Det er da den du skal bruge!

--
Mogens,

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 02-10-04 11:42

> Mange tak for den, det var lige det jeg skulle bruge, den får lov til at
> downloade den i aften, mens man ser Olsen banden

Det er den samme fil begge steder
--
Ivan V. Klattrup
www.klattrup.dk

Fra : Mads

Dato : 02-10-04 11:32

Denne er lynhurtig :

http://intern.sdu.dk/it-service/tjenester/ftphotel/ftpindhold/

mvh Mads

Fra : den ægte fotomand

Dato : 02-10-04 11:38

Fra : Gevaldi

Dato : 02-10-04 11:43

den ægte fotomand skriblede:

> Mange tak for den, det var lige det jeg skulle bruge, den
> får lov til at downloade den i aften, mens man ser Olsen
> banden

Og det er den samme SP2 som du fik
henvisning til fra MS :D
Så udvikler eller ej håber jeg du nyder