MS Windows
briani 27239
Underligt problem
Fra : Juggernaut

Dato : 01-10-04 15:41

Hejsa.
Jeg sidder desperat og roder mig selv i håret over min computer. Når den er
startet op, vil jeg gerne ind på C: drevet, men den lukker ned med det
samme. Ikke computeren men drevet. Samme sker hvis jeg går via stifinder.
Det gælder åbenbart alt hvad der har med biblioteker/filer at gøre. Går jeg
via exploren, er der ingen problemer. Jeg har scannet for adware, virus og
hvad der ellers findes. Og både i alm tilstand og fejlsikret. Har i
nogle gode råd?
Takker på forhånd.

-Brian

Fra : Cantona

Dato : 01-10-04 16:16

> [...]
> via exploren, er der ingen problemer. Jeg har scannet for adware, virus og
> hvad der ellers findes. Og både i alm tilstand og fejlsikret. Har i

Hej

Hvis det er SP2 du bruger, er det her måske løsningen......det virkede for
mig.:

Du kan også tilføje en undtagelse for programmet ved at bruge
Systemegenskaber i Kontrolpanel. Det gør du ved at følge disse trin:
1.. Klik på Start, klik på Kør, skriv sysdm.cpl, og klik derefter på OK
for at åbne Kontrolpanel.
2.. Klik på fanen Avanceret, klik på Ydeevne, og klik derefter på
Indstillinger.
3.. Klik på fanen Forhindring af datakørsel under Indstillinger for
ydeevne.
4.. Klik på Slå forhindring af datakørsel til for alle programmer
(anbefales), og klik derefter på Tilføj.
5.. I dialogboksen Åbn skal du finde og derefter klikke på programmet.
6.. Klik på Åbn, klik på Anvend, og klik derefter på OK. Når du bliver
spurgt, om du vil genstarte computeren, skal du klikke på OK.

Held og lykke

Kim