MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Fejlmeddelelse i "hjælp & support"
Fra : Tove

Dato : 30-09-04 18:54

Hej
Det er ikke (forhåbentlig) et stort problem, men hver gang jeg vil bruge
"hjælp & support"-funktionen i winxp-pro, og klikker på noget kommer
følgende fejlmeddelelse op:

"De aktuelle sikkerhedsindstillinger forhindrer, at ActiveX-objekter kan
køres på denne side. Dette kan medføre, at siden ikke vises korrekt."

Det er rigtig irriterende især da jeg ikke ved hvad jeg går glip af. jeg
synes ellers at hjælpefunktionen er god, men lige den meddelelse gør mig
sur. Jeg har slået alle activeX muligheder til. og jeg har en fornemmelse af
at det er sket efter at jeg har installeret sp2.

jeg har søgt på google og windows knowledge base med ovennævnte
fejlmeddelelse men der er ikke nogen løsning på lige netop den fejl. Og det
er altså kun i hjælp & support lokalt på den ene pc jeg har at det sker, der
er ingen problemer på nettet, så jeg forstår det ikke helt. + at det har
virket uden fejlmeddelelser.

Jeg håber nogen har en løsning og kan hjælpe. kan jeg evt. geninstallere?
eller lave en repair? og hvis ja, hvordan? maskinen har præinstalleret
winxp-pro, jeg har lagt sp2 ind, derudover har jeg en winxp-cdrom, kan jeg
bruge den?
Mange spørgsmål men jeg håber nogen kan hjælpe.

venlig hilsen
Vibeke