MS Windows
briani 27239
Quicktime icon i system tray
Fra : Kim S

Dato : 30-09-04 18:56

Hej i gruppen
Hvordan fjerner man Quicktine iconet i "systembakken" i XP
MVH Kim S

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 30-09-04 19:06

Kim S skrev:

>Hvordan fjerner man Quicktine iconet i "systembakken" i XP

Start => kør => msconfig => start => fjern flueben ved »Quicktime
task«
--
Knud

Fra : Kim S

Dato : 30-09-04 21:36

> Start => kør => msconfig => start => fjern flueben ved »Quicktime
> task«

Takker!

Fra : Troels Jensen

Dato : 30-09-04 21:40

Knud Gert Ellentoft wrote in dk.edb.system.ms-windows:

> Start => kør => msconfig => start => fjern flueben ved »Quicktime
> task«

Det gjorde jeg 117 gange, indtil jeg fandt ud af, at Quicktime placerer
sig i baggrunden om og om igen. Det sker hver gang, der afspilles et
eller andet quicktime-agtigt på en hjemmeside.

/Troels
--

http://www.troelsweb.dk

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 30-09-04 21:47

Troels Jensen skriver:

> Det gjorde jeg 117 gange, indtil jeg fandt ud af, at Quicktime placerer
> sig i baggrunden om og om igen. Det sker hver gang, der afspilles et
> eller andet quicktime-agtigt på en hjemmeside.

Det oplever jeg ikke. Bruger Mozilla browser.

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Anders Lund

Dato : 01-10-04 06:02

Troels Jensen wrote:
> Det gjorde jeg 117 gange, indtil jeg fandt ud af, at Quicktime placerer
> sig i baggrunden om og om igen. Det sker hver gang, der afspilles et
> eller andet quicktime-agtigt på en hjemmeside.

Det er også min erfaring - hver gang afspilleren gik i gang. Der er ikke
tale om tray ikonet, men det lille program qttask.exe (mener jeg det
hedder). Rename af filen er vist det mest effektive.. :)

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 01-10-04 12:58

Klaus D. Mikkelsen skrev:

> Det oplever jeg ikke.

Heller ikke her.

> Bruger Mozilla browser.

IE her og QuickTime 6.5. Det eneste jeg har gjort er et fjerne fluebenet
i 'QuickTime system tray icon' inde under 'Browser Plug-in' i QuickTime
og jeg har ikke set ikonet siden.

--
Hilsen
Madsen

Fra : Peter Loumann

Dato : 01-10-04 14:04

Thomas G. Madsen skrev:

>QuickTime 6.5. Det eneste jeg har gjort er et fjerne fluebenet
>i 'QuickTime system tray icon' inde under 'Browser Plug-in' i QuickTime
>og jeg har ikke set ikonet siden.

Det er også min erfaring. Inden man roder med ms-config, bør man kigge
programmets options igennem. Ellers komer der bare en ny indføring i
ms-config.

http://huse-i-naestved.dk

Fra : ///JJ

Dato : 30-09-04 21:48

Kim S wrote:
> Hej i gruppen
> Hvordan fjerner man Quicktine iconet i "systembakken" i XP
> MVH Kim S

Du kan gøre det via QuickTime's Preferences... det er under én af de mange
muligheder i dens drop-down-menu...

///JJ

Fra : Ole C

Dato : 30-09-04 22:51

Kim S skrev blandt andet:

> Hvordan fjerner man Quicktine iconet i "systembakken" i XP

Hent det gratis program "Startup" her: www.mlin.net - og du har fuld kontrol
over hvilke programmer der starter sammen med Windows.

--
vh
Ole C