MS Windows
briani 27239
Opkaldskort ?
Fra : Claus E Beyer

Dato : 30-09-04 11:24

Under »Enhedshåndtering« findes der et "netkort" der hedder
»Opkaldskort«. Det er (vistnok) det der bruges til internetopkald via
analoge og ISDN-modemmer.

Jeg har prøvet at fjerne »Opkaldskort« i Enhedshåndtering. Det gik
fint nok, men jeg kunne senere ikke finde ud af at geninstallere det
igen. Jeg fandt det ikke i nogen hardwareoversigt. Opkaldskort er vist
heller ikke rigtig hardware, men noget virtuelt. Jeg fik det dog
"geninstalleret", da jeg bruger WinME og lavede en systemgendannelse
til tiden før fjernelsen af opkaldskortet.

Hvordan geninstallerer man egentlig »Opkaldskort« igen "på mere normal
vis"?

På forhånd tak for hjælpen

Claus

Fra : ///JJ

Dato : 30-09-04 12:30

Claus E Beyer wrote:
> [...]
> til tiden før fjernelsen af opkaldskortet.
>
> Hvordan geninstallerer man egentlig »Opkaldskort« igen "på mere normal

Den burde dukke op, hvis du "søger efter nyt hardware" via menu'en i
Enhedshåndtering.

///JJ