MS Windows
briani 27239
windows messenger efter sp2 (xp)
Fra : Morten Graae

Dato : 29-09-04 12:25

Hejsa før jeg indstallerede sp2 til xp da havde jeg i min windows
messenger mulighed for at se om der var kommet e-mails i min hotmail
indbakke. Samtidig kunne jeg ved at trykke på Email indbakke åbne min
hotmail konto.

Jeg er logget på med min hotmail konto

Efter jeg har indstalleret sp2 - så kan jeg ikke længere se om der
skulle være nye emails i min hotmail

hvis jeg trykker på Email indbakke åbner din men outlook.

Kan jeg ændre det tilbage uden at fjerne min service pack 2

på forhånd tak

Morten GRaae

Fra : Torben Greve Otzen

Dato : 29-09-04 14:08

Morten Graae wrote:
> [...]
>
> hvis jeg trykker på Email indbakke åbner din men outlook.
>
> Kan jeg ændre det tilbage uden at fjerne min service pack 2

Ved ikke om det kan hjælpe, men er der er kommet en Windows Messenger
5.0. Prøv at installere den[1] og se så om det ikke hjælper på det.

[1]
http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?displaylang=da&FamilyID=77c3799f-6388-4193-8002-be55584c1ac1
--
Hilsen Torben Greve Otzen

Fra : Morten Graae

Dato : 29-09-04 21:06

On Wed, 29 Sep 2004 15:08:05 +0200, "Torben Greve Otzen"
<TorbenGreveOtzenSLET@hotmail.com> wrote:

>Ved ikke om det kan hjælpe, men er der er kommet en Windows Messenger
>5.0. Prøv at installere den[1] og se så om det ikke hjælper på det.

Gør ingen forskel jeg får stadig ingen oversigt om der er nye email på
min hotmal konto

og når jeg trykker på indbakke går jeg i min outlook i stedet for på
min hotmail konto

er der andre der har samme problem?