MS Windows
briani 27239
File extension .axe??
Fra : Hans Henrik Hansen

Dato : 28-09-04 16:15

Jeg har netop modtaget en vedhæftet fil: xxxx.axe, som jeg ikke kan
åbne!

Via Google har jeg fundet ud af, at AXE står for AutoRoute Export File -
og at det tilsyneladende er et MS-påhit! :)

Ved nogen her, hvorledes man åbner skidtet??

--
(fjern slet fra mail adr.)
med venlig hilsen

Fra : Palle

Dato : 28-09-04 16:28

"Hans Henrik Hansen" <sleth2vh@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> og at det tilsyneladende er et MS-påhit! :)
>
> Ved nogen her, hvorledes man åbner skidtet??

Et godt råd kunne være ikke at åbne den. Hvad skal du bruge den til?

Fra : Hans Henrik Hansen

Dato : 28-09-04 17:08

Palle <hother.papgaard@liam.dz> wrote:
> Et godt råd kunne være ikke at åbne den.

Tjah - dét havde jeg ikke lige tænkt på! :)

> Hvad skal du bruge den til?

Jeg skal om nogle dage mødes med en norsk bekendt i Alsace - jeg gætter
på, han har sendt en kortreference, så vi kan være sikre på, at vi taler
om *samme* mødested!

--
(fjern slet fra mail adr.)
med venlig hilsen

Fra : Dennis Lange

Dato : 28-09-04 17:02

Hans Henrik Hansen wrote:
> Via Google har jeg fundet ud af, at AXE står for AutoRoute Export
> File - og at det tilsyneladende er et MS-påhit! :)

Mon ikke du skal bruge Microsoft-programmet Auto Route Express?
--
Mvh.
Dennis Lange

- Brugte fagbøger: www.pensum.dk www.bogbiz.dk

Fra : Hans Henrik Hansen

Dato : 28-09-04 17:35

Dennis Lange <dblng3@hotmail.com> wrote:

> Mon ikke du skal bruge Microsoft-programmet Auto Route Express?

Jo da - 'Export' skulle have været 'Express'! Men hvor(dan) får jeg mon
fat i dét?

--
(fjern slet fra mail adr.)
med venlig hilsen

Fra : Dennis Lange

Dato : 28-09-04 19:30

Hans Henrik Hansen wrote:
> Jo da - 'Export' skulle have været 'Express'! Men hvor(dan) får jeg
> mon fat i dét?

Her fx:
http://www.eksperten.dk/priser/software/software-vis.asp?Kode=S000989

Fra : Hans Henrik Hansen

Dato : 28-09-04 21:01

> Her fx:
> http://www.eksperten.dk/priser/software/software-vis.asp?Kode=S000989

hmmm, nå - 400 kr. + porto!
Så forsøger jeg nu en 'alternativ' løsning! :))

, men tak for hjælpen!

--
(fjern slet fra mail adr.)
med venlig hilsen

Fra : Henning Præstegaard

Dato : 28-09-04 23:44

Hans Henrik Hansen wrote:

> Så forsøger jeg nu en 'alternativ' løsning! :))

Aha, vi er tilbage ved første råd. Åben ikke filen.

Prøv at prakke din ven www.map24.com på. Et gratis
rute og kortprogram der dækker Europa.

mvh
Heninng

Fra : Palle

Dato : 28-09-04 21:02

> [...]
Hvis det er fordi, du har brug for et kort for én gangs skyld, så bed dog
afsenderen om at eksportere i et kendt grafikformat. Er dette ikke muligt,
så tag et skærmdump.

Fra : Hans Henrik Hansen

Dato : 29-09-04 18:22

> [...]
> afsenderen om at eksportere i et kendt grafikformat. Er dette ikke muligt,

Ja, men problemet er, at han *har* forladt hjemmet! :)
(Men vi skal nok alligevel mødes som aftalt - er arrangeret på anden
vis; så det var nærmest nysgerrighed, der 'drev' mit spm.)

--
(fjern slet fra mail adr.)
med venlig hilsen