MS Windows
briani 27239
Vis kilde virker ikke
Fra : Bo Dudek

Dato : 28-09-04 07:24

Hejsa

Jeg har fået et lille problem: Min 'Vis kilde' i IE virker ikke mere.
Jeg har tjekket under Funktioner -> Internet indstillinger ->
Programmer, og der ER sat et program på dér, men stadig ingen
reaktion.

Idéer?

Mvh
Bo Kamp Dudek
www.bodudek.dk

Fra : Anders Lund

Dato : 28-09-04 07:31

Bo Dudek wrote:
> Jeg har fået et lille problem: Min 'Vis kilde' i IE virker ikke mere.

Universal midlet... slet dine midlertidige internet filer.

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk

Fra : Bo Dudek

Dato : 28-09-04 09:28

>Universal midlet... slet dine midlertidige internet filer.

fantastisk.. det virker jo.. i øvrigt vil jeg også gerne have en ny
bil.. skal jeg så også bare bruge uni-midlet og slette midlertidige
internetfiler? ;)

Mvh
Bo Kamp Dudek
www.bodudek.dk

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 28-09-04 10:18

"Bo Dudek" <bo@FJERNbodudek.dk> skrev i en meddelelse
> fantastisk.. det virker jo..

Hvis du så vil undgå at få problemet igen, så sæt størrelsen på "Midlertige
internet filer" til et sted omkring 20 MB
--
Ivan V. Klattrup
www.klattrup.dk

Fra : Hans Henrik Hansen

Dato : 28-09-04 17:08

Bo Dudek <bo@FJERNbodudek.dk> wrote:
> fantastisk.. det virker jo.. i øvrigt vil jeg også gerne have en ny
> bil.. skal jeg så også bare bruge uni-midlet og slette midlertidige
> internetfiler? ;)

Nej, din klump! Det er naturligvis 'midlertidige internetbiler', der
skal slettes i dit tilfælde! :))

--
(fjern slet fra mail adr.)
med venlig hilsen