MS Windows
briani 27239
Hjælp-Hilfe-Help !!!
Fra : Boie

Dato : 27-09-04 02:50

Hej

Jeg håber der er nogen der kan hjælpe mig med flg.:

Jeg har et ældre TV-kort Hauppauge TV-win pci som har kørt upåklageligt,
chippen er en Bt 848
og jeg har den rigtige driver wdm341_22160 men efter jeg har installeret
driveren og comp. bliver genstartet kommer beskeden, af den har fundet en
PCI enhed, jeg lader den søge automatisk men den finder ikke noget.
Går derefter over til manuel søgning efter C:\Programmer\winTv\whql,
kataloget findes og der er en inf fil der hedder HCWBT8xx.inf + 3 andre
HCWBT8xx.cat og HCWBT8xx.sys og hcwutl32.dll men der er ingen der kan
bruges, jeg har for en uge siden installeret SP 2 og da kørte det, jeg har
prøvet alt også den Driver som Hauppauge anbefaler hvis der er problemer
w2kdrv311.exe, har også fulgt vejledningen ang. ændringer i regedit
#HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\ENUM\PCI men heller ikke det
har givet den ønskede virkning.
TV kortet virkede efter at SP2 blev lagt ind men jeg afinstallerede det og
ville installere det igen, men den gik ikke, desværre.

På forhånd tak Boie
www.boie.dk