MS Windows
briani 27239
PCI Port ? ?
Fra : Kim Larsen

Dato : 26-09-04 21:45

Hej i gruppen

Jeg har måttet re-installere alt på maskinen, og nu får jeg hele tiden en
besked om at der er fundet ny hardware, og at det er en Serial PCI Port, jeg
har ellers installeret alle drivere til både det ene og andet, men den komme
stadig. Hvad er det for en fætter, og hvordan løser jeg problemet ?

Kim Larsen

Fra : Torbenth

Dato : 26-09-04 21:55

"Kim Larsen" <mythoss_43@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
komme
> stadig. Hvad er det for en fætter, og hvordan løser jeg problemet ?

Har du installeret driverne til bundkortet?
Og det var lettere, hvis du fortalte hvilken PC. Normalt følger der en
driverdisk med.
Mvh.
Torben

Fra : Kim Larsen

Dato : 27-09-04 15:30

"Torbenth" <torbenth@it.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>

> Har du installeret driverne til bundkortet?
> Og det var lettere, hvis du fortalte hvilken PC. Normalt følger der en

Jep, som jeg skrev, så er alt installeret, men fejlen er der stadig.

Kim Larsen