MS Windows
briani 27239
kan ikke få en win98 se maskine på nette v~
Fra : none

Dato : 26-09-04 18:21

Jeg vil gerne have lidt hjælp til hvordan jeg får en win98 SE maskine på
nettet via en router.

Det har faktisk virket men holdt i bedste windows stil spontant op med
at funge og jeg kan ikke få det at funge igen.

Jeg har adsl og maskinen er direkte forbundet til en router, der så er
koblet til adsl modemet. Jeg har i netværksforbindelses
indstillingspanelet sat routerens IP til at være gateway, men er lidt i
tvivl om hvad jeg ellers skal sætte de forskelige indstillinger til ??

Jeg regner med at dns skal aktiveres med routerens IP angivet er det
korrekt ??

Derudover har jeg valgt at maskinen automatisk får tildelt et IP nr, men
det virker stadig ikke

MVh

Jakob