MS Windows
briani 27239
Min mening om SP 2
Fra : kenzo

Dato : 26-09-04 14:09

Efter jeg har læst for og imod sp2 må jeg sige at jeg har ingen problemmer
over hovedet med hvad folk har advaret eller hvad diverse personer har
udråbt om ...........diverse gloser
Jeg har også været skepsis om jeg skulle opdatere til sp2 eller ikke men jeg
tog springet igår og brugerfladen er blevet noget hurtigere end før.
Angående firewall og antivirus dem har jeg slået fra da jeg bruger Norton
internet security 2004 DK
Et stor plus som jeg godt kan lide er at det er popkiller med thumps up
Til dem som er modstander af sp2 lad være med at advarer folk om noget hvor
andre virker ved.
Kunne det ikke tænkes at modstanderne, at det er en fejl 40 istedet ?
Jeg ville forsvarer sp2 til sidste hårstrå indtil nogen som er kommet og
beviser på at det vitterlig ikke virker sp2 og kun synlig beviser ( a la
printscreen. logfiler osv osv osv) alt andet er bare vrøvl fra folk som ikke
fatter en minus af hvad de sidder foran deres comp og burde ikke har lov til
at eje en comp.

Fra : Ukendt

Dato : 26-09-04 14:24

"kenzo" <kenzo21 FJERN @sol.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> printscreen. logfiler osv osv osv) alt andet er bare vrøvl fra folk som
> ikke fatter en minus af hvad de sidder foran deres comp og burde ikke har

Her køre det unden nogen som helst fejl både på min XP pro og min hustro's
XP home, men der er jo også mange forskellige opsætninger af hardware

Fra : Mikael Andresen

Dato : 26-09-04 14:52

mit flyver også bare derudaf.. det var SP2 der gjorde at mit Wlan kom til at
virke...

Mvh. Mikael

Fra : Ukendt

Dato : 26-09-04 16:14

> [...]
> printscreen. logfiler osv osv osv) alt andet er bare vrøvl fra folk som
> ikke fatter en minus af hvad de sidder foran deres comp og burde ikke har

SP 2 er simpelthen en forbedring af windows så det klasker, så selvom jeg
ikke er meget for det har Michrosoft faktisk fortjent en passende buket
roser, helt uden torne *SSS*

/Finn

Fra : A.N.

Dato : 26-09-04 16:41

> [...]
> printscreen. logfiler osv osv osv) alt andet er bare vrøvl fra folk som
> ikke fatter en minus af hvad de sidder foran deres comp og burde ikke har
Der er sikkert mange fejl 40er, men tænk hvor mange der opdatere til SP2,
så skal den lille del 40er
ikke komme og sige det er lo... alt sammen, de skulle være glade for den
størrer sikkerhed i systemet,
som egentlig er lavet for alle 40er.
Axel

Fra : Jørgen

Dato : 26-09-04 17:20

Hej til alle
Jeg kan kun bekræfte, at SP 2 bare er noget der virker.
Jeg hører blandt dem, der havde problemer med at hente filen. Det var
tilsyneladende problemer med programmet PC Booster. Da jeg fjernede dette
kørte det hele som smurt og gør det stadig. Mit system har aldrig virket så
hurtigt som nu. Vi taler om XP home dansk.
Bare sådan en ting som Bilka's katalog, der lige er kommet. Jeg åbner det i
Adope på ca. den halve tid.
Råd til dem der endnu ikke har turdet:
Gør det nu - det er kun fåtallet, der får problemer.
Hvis det går galt, så kan i da bare lave en gendannelse til en dato, tilbage
hvor i ved det virkede.
Hilsen
Jørgen

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 26-09-04 18:44

kenzo skriver:

> Et stor plus som jeg godt kan lide er at det er popkiller med thumps up

Flot, det har min browser haft i de sidste 2 år (mozilla)

> Kunne det ikke tænkes at modstanderne, at det er en fejl 40 istedet ?

LOL, fejl 40, når den ikek kan hentes fra MS og kommer med en fejl ?
(jeg har hverken antivirus eller firewall)

> [...]
> fatter en minus af hvad de sidder foran deres comp og burde ikke har lov til

Tak skal du have, at udnævne mig til klovn !

Selv ikke min XP pro på den firmabærbare overlevede en SP2 opdatering.
Skrivebordet er +5 minutter om at dukek op efter opdatering - så den røg
ud igen.

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 26-09-04 18:51

Klaus D. Mikkelsen skrev:

> kenzo skriver:

> Flot, det har min browser haft i de sidste 2 år (mozilla)

Nogle folk vil bare ikke se lyset og tror det er en revolution.. suk.

IE burde forbydes.

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"

Fra : kenzo

Dato : 26-09-04 21:03

Det er muligt at mozilla har popkiller men deres prg understøtter ikke alt
som er på diverse sider nogen som har farvet scroll på deres hp
Kan du stikke den?

> Nogle folk vil bare ikke se lyset og tror det er en revolution.. suk.

Det er jo det, det er, men nogen går i det blinde og tror at MS er djævlen
selv

> IE burde forbydes.
På hvilken grundlag bygger du på ?

Fra : Anders Lund

Dato : 26-09-04 21:10

kenzo wrote:
> Det er muligt at mozilla har popkiller men deres prg understøtter ikke alt
> som er på diverse sider nogen som har farvet scroll på deres hp
> Kan du stikke den?

Er ikke sikker, men er det ikke noget Microsoft har fundet på? Altså
non-standard?

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 26-09-04 21:23

Anders Lund skrev:

> Er ikke sikker, men er det ikke noget Microsoft har fundet på? Altså
> non-standard?

Jo - det validerer ikke.

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 26-09-04 21:13

kenzo skrev:

> Det er muligt at mozilla har popkiller men deres prg understøtter ikke
> alt som er på diverse sider nogen som har farvet scroll på deres hp Kan
> du stikke den?

Farvede scrolls er ikke valideret kode så det kan ikke bruges i den
sammenligning.

> Det er jo det, det er, men nogen går i det blinde og tror at MS er
> djævlen selv

Tror?

> På hvilken grundlag bygger du på ?

Uha hvor skal jeg starte. Hmm jeg vil foreslå dig at læse lidt om
html-prgrammering herunder CSS2 så vil du forstå hvorfor.

Når du så er færdig med det så kan du begynde at læse
security-boards.

Efter det så vil du også hade IE. (og søge mod Firefox)

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 26-09-04 21:59

kenzo skriver:

> [...]
> Kan du stikke den?

> Det er jo det, det er, men nogen går i det blinde og tror at MS er djævlen

Øøøh, du svarer lige dig selv ???

Fra : kenzo

Dato : 26-09-04 20:55

> LOL, fejl 40, når den ikek kan hentes fra MS og kommer med en fejl ?
> (jeg har hverken antivirus eller firewall)
Hvilken fejl kommer den med ?
Skriv lige fejl det også og dokumenter det også
Støn ! endnu en newbie støn støn
Kunne det tænkes at at din windows har en fejl s la registreringsdatabase
det gør at den har lavet fejl.?

> Tak skal du have, at udnævne mig til klovn !

STOR tillykke du kan garanteret få arbejde ved cirkus Bennewiess eller ved
Mcdonald, da du ikke duer til at arbejde med computer(e)

> Selv ikke min XP pro på den firmabærbare overlevede en SP2 opdatering.
> Skrivebordet er +5 minutter om at dukek op efter opdatering - så den røg
> ud igen.

Ja det gjorde den også ved mig første gang, men tålmodighed er en dyd, som
du ikke kender noget til overhovedet

Men efter du åbenbart har interesse for modeltog og har link til de små
futtog synes jeg du skal blive ved det du har mest forstand på og blive ved
laaaaangt væk fra computer

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 26-09-04 21:58

kenzo skriver:

> Hvilken fejl kommer den med ?

80242006

> Skriv lige fejl det også og dokumenter det også

80242006

> Støn ! endnu en newbie støn støn

LOL, sikert

> Kunne det tænkes at at din windows har en fejl s la registreringsdatabase
> det gør at den har lavet fejl.?

Pas, jeg er jo en klovn. SP2 er åbenbart kun for
superduperprofessionelle som dig og ikke til den almindelige bruger.

> STOR tillykke du kan garanteret få arbejde ved cirkus Bennewiess eller ved
> Mcdonald, da du ikke duer til at arbejde med computer(e)

LOL

> Ja det gjorde den også ved mig første gang, men tålmodighed er en dyd, som
> du ikke kender noget til overhovedet

Da det var sket 3 gange i løbet af en dag, gad jeg ikke længere

> Men efter du åbenbart har interesse for modeltog og har link til de små
> futtog synes jeg du skal blive ved det du har mest forstand på og blive ved
> laaaaangt væk fra computer

Det gør jeg så, det være sig elektronik, HiFi/video, modeltog _og_
computere.

Men når du nu er så klog, så kan du vel lige fortælle mig, hvorfor jeg
får fejl 80242006 ?

Fra : kenzo

Dato : 26-09-04 22:16

> Men når du nu er så klog, så kan du vel lige fortælle mig, hvorfor jeg
> får fejl 80242006 ?

Næh jeg gider ikke at hælpe en klovn

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 27-09-04 05:06

kenzo skriver:

> Næh jeg gider ikke at hælpe en klovn

Okay, du kan ikke finde ud af det !

Fra : kenzo

Dato : 27-09-04 14:40

Nej og jeg kan sige dig hvorfor.
Du er kommet med 2 argumenter hvorfor sp 2 er noget l...
hvorpå du kan nævne hvad det gør at sp2 laver kage på din comp.
Men har du bare prøvet en lille smule på at finde ud af hvorfor sp 2 laver
l... istedet for at bare opgive også brokke sig over noget det ikke
"virker"
En anden ting er hvis du ikke kan lide MS hvorfor går du så ikke over til
Linux eller Mac ?

du nævner:
>LOL, fejl 40, når den ikek kan hentes fra MS og kommer med en fejl ?
(jeg har hverken antivirus eller firewall)
Hvilken fejl mener du, fejl ?

Fra : Anders Lund

Dato : 27-09-04 14:48

kenzo wrote:

> En anden ting er hvis du ikke kan lide MS hvorfor går du så ikke over til
> Linux eller Mac ?

Åhh, jeg elsker bare den sætning! :)

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 27-09-04 15:39

kenzo skriver:

> Men har du bare prøvet en lille smule på at finde ud af hvorfor sp 2 laver
> l... istedet for at bare opgive også brokke sig over noget det ikke
> "virker"

Tak, jeg kunne, hvis jeg gad undersøge det, måske finde ud af det. Jeg
er en smule klogere end gennemsnittet af den danske befolkning til det
her med PC.

Men det er noget lort når en automatisk opdatering som skulle være åååh
så god går i ged for op til 10 % af installationerne. Tænke på alle de
stakler der ikke er så kyndig som du gør dig selv til. Hvad skla de gøre
?

> En anden ting er hvis du ikke kan lide MS hvorfor går du så ikke over til
> Linux eller Mac ?

Hvem har sagt at jeg ikke kan lide MS ?

Under hverken Mac eller Linux kan jeg spille Counterstrike !

> Hvilken fejl mener du, fejl ?

Som skrevet i forrige indlæg:
80242006

Nu du er sååå klog til computere, kan du så ikek lige blive lidt klog
til citatteknik ?

Fra : kenzo

Dato : 27-09-04 18:41

> Men det er noget lort når en automatisk opdatering som skulle være åååh
> så god går i ged for op til 10 % af installationerne. Tænke på alle de
> stakler der ikke er så kyndig som du gør dig selv til. Hvad skla de gøre ?

For det første ville da være en meget god idè at man har en firewall og
antivirus installeret, da men på den måde undgår at få en masse grimme ting
på comp.
+ man ungår man også at det går ged i windowsupdate som du beskriver så
smukt
Har du en firewall + antivirus installeret ?

> Hvem har sagt at jeg ikke kan lide MS ?
det var den opfattelse jeg har fået ..........men har åbenbart misforstået
din opfattelse af MS og kun at det er sp2 du har set dig gal på.

> Under hverken Mac eller Linux kan jeg spille Counterstrike !
syn for dig

> Som skrevet i forrige indlæg:
> 80242006

åh ja det gjorde du også

> Nu du er sååå klog til computere, kan du så ikek lige blive lidt klog
> til citatteknik ?

Man plejer da at svare under det, det bliver spurgt om

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 27-09-04 21:37

kenzo skriver:

> For det første ville da være en meget god idè at man har en firewall og
> antivirus installeret, da men på den måde undgår at få en masse grimme ting
> på comp.

Næh, har men en router med lukkede porte, har man intet at bruge en
firewall til. Hvorfor så belaste sin processor med mere unødigt ?

Antivirus ?

Med TDC som udbyder bliver det meste sorteret væk, resten er sku ret
logisk.

Jeg scanner med virusscanner en gang hver 1½ til 2 måneder, den finder
aldrig noget, så hvorfor skulel jeg køre med online scanning ?

> + man ungår man også at det går ged i windowsupdate som du beskriver så
> smukt

Med eller uden antivirus og/eller firewall ?

> Har du en firewall + antivirus installeret ?

Det har jeg svaret på !

> det var den opfattelse jeg har fået ..........men har åbenbart misforstået
> din opfattelse af MS og kun at det er sp2 du har set dig gal på.

Nej, SP2 ville være rar, hvis den virkede !

> Man plejer da at svare under det, det bliver spurgt om

Jaa, sådan lidt ind i mellem, nogle gange øverst og andre gange rigtigt.

Fra : kenzo

Dato : 28-09-04 21:28

Jeg synes du skulle prøve at bruge programmet regsupreme pro 1.0 til at få
ryddet om i din registreringsdatabase (regedit) da det kan hjælpe meget.
Prøv at tjekke din comp for spyware og brug Spy Sweeper ver 3.2 den er
effektiv til at finde alt muligt skidt.
tjek din hd for fejl ( kan også være fejl i filer eller beskadiget)

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 28-09-04 21:44

kenzo skriver:

> Jeg synes du skulle prøve at bruge programmet regsupreme pro 1.0 til at få
> ryddet om i din registreringsdatabase (regedit) da det kan hjælpe meget.

Hjælper det på fejl 80242006 ?

> Prøv at tjekke din comp for spyware og brug Spy Sweeper ver 3.2 den er
> effektiv til at finde alt muligt skidt.

Jeg har 0 spyware !

> tjek din hd for fejl ( kan også være fejl i filer eller beskadiget)

Jeg har nul fejl på HDD !

Fra : kenzo

Dato : 28-09-04 21:56

> Hjælper det på fejl 80242006 ?
Ved det ikke men det er da et forsøg værd ikk ?
hvad du DU fundet ud af ?

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 29-09-04 05:11

kenzo skriver:

> Ved det ikke men det er da et forsøg værd ikk ?

Nej, du er så klog (påstår du selv), så du må jo kunne fortælle mig,
hvad fejl 80242006 betyder !

> hvad du DU fundet ud af ?

Intet, derfor spørger jeg efter hjælp hos den supertoppckyndige (dig).

Fra : kenzo

Dato : 29-09-04 14:57
Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 29-09-04 15:39

kenzo skriver:

> Men her kan du så hente HELE fulde netværksinstallationspakke på 259 mb fra
> MS side og derefter installere den UDEN at bruge windowsupdate:
> http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyID=049c9dbe-3b8e-4f30-8245-9e368d3cdb5a&displaylang=da

Og det ved enhver stakkel med XP der får fejlen ?
Fordi MS har lavet en fin vejledning integreret i XP ?

> Din fejl kode 80242006 kan du læse her:
> http://www.edbpriser.dk/community/forum/Thread.asp?ID=36774
> og her

Hent fuld pakke !

>http://216.239.39.104/search?q=cache:YMaNjK5WdL8J:www.computerworld.dk/default.asp%3FMode%3D2%26ArticleID%3D25179+80242006&hl=en

Hent fuld pakke !

Det ved jeg godt, men jeg er interesseret i at vide, _hvorfor_ det ikke
virker. Men det sprang du let og elegant hen over.

Hvis man skal hente fuld installation, hver gang MS udgiver SP eller
blot en opdatering er det sku ikke meget værd. Tænk på min stakkels mor
der sidder bag en modemlinje. For hende er det sku slemt nok at skal
hente opdateringer. Men 259 MB kommer hun aldrig i gennem.

Fra : kenzo

Dato : 29-09-04 18:21

Men en ting er jeg 100% sikker på at du fatter ikke noget som helst, og dog
kun dine små futtog som du kan lege med ( tisk tisk stort barn, aldrig
blevet voksen), burde du holde dig til og lade mig klogesen ....var det ikke
du kaldte mig ...tak så er jeg da klar over at du selv
indrømmer/erkender at du er ikke er som de meste gennemsnitlig mennesker er
nemlig en som mig. HA!
Nu er denne diskution ved at løbe ud i sand og er offtopic i denne gruppe,
og ender i news:dk.snak.mudderkasting så jeg stopper her !
Min tid er for kostbar til at hjælpe nemlig D-I-G !!!

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 29-09-04 18:35

kenzo skriver:

> Men en ting er jeg 100% sikker på at du fatter ikke noget som helst

Der tager du fejl.

>, og dog
> kun dine små futtog som du kan lege med ( tisk tisk stort barn, aldrig
> blevet voksen)

Ja, vorherre bevares, vi har kun ca 7000 betalende gæster om året, så
det er jo ren legetøj

> [...]
> du kaldte mig ...tak så er jeg da klar over at du selv
> indrømmer/erkender at du er ikke er som de meste gennemsnitlig mennesker er

Du tager grueligt fejl.

> Nu er denne diskution ved at løbe ud i sand og er offtopic i denne gruppe,
> og ender i news:dk.snak.mudderkasting så jeg stopper her !

Tillykke, det er netop _dig_ der kaster med mudder i stedet for at
besvare mine spørgsmål. Sikkert fordi du ikke _kan_ besvare mine
spørgsmål, men det er jo også langt lettere at spille smart og så
undvige og kaste med mudder.

> Min tid er for kostbar til at hjælpe nemlig D-I-G !!!

Den kan du jo altid spille ud, når du ikke _kan_ svare på spørgsmålene.

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 29-09-04 18:42

Klaus D. Mikkelsen skrev:

> mine spørgsmål. Sikkert fordi du ikke _kan_ besvare mine spørgsmål,
> men det er jo også langt lettere at spille smart og så undvige og kaste
> med mudder.

Han har endda let og elegant sprunget over mine spørgsmål. Well det var
nok for svært for ham.

Fra : kenzo

Dato : 29-09-04 22:12

Dine spørgsmål har ikke noget at gøre med min mening om sp2
For hvad har html-prgrammering herunder CSS2 at gøre med sp2 ? INTET
Derfor gider jeg ikke at svare på dine spørgsmål
Jeg HAR prøvet firefox men kun i 2 mdr det er liiiige til at lukke op og
s.... i

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 30-09-04 07:25

kenzo skrev:

> Dine spørgsmål har ikke noget at gøre med min mening om sp2 For hvad
> har html-prgrammering herunder CSS2 at gøre med sp2 ? INTET Derfor gider

Øh du spurgte ang. IE - jeg svarede ang. IE.

> jeg ikke at svare på dine spørgsmål Jeg HAR prøvet firefox men kun i 2
> mdr det er liiiige til at lukke op og s.... i

Det siger da mere om dig end programmet.

EOD

Fra : kenzo

Dato : 30-09-04 14:34

skal det skrives videre så er det her news:dk.snak.mudderkastning

Fra : kenzo

Dato : 30-09-04 14:37

fjols

Fra : kenzo

Dato : 29-09-04 22:26

Hvis du vil forsætte begynder vi her: news:dk.snak.mudderkasting og ikke
her ...OT

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 30-09-04 05:18

kenzo skriver:

> Hvis du vil forsætte begynder vi her: news:dk.snak.mudderkasting og ikke
> her ...OT

Kast du bare med mudder, det er jo lettest for dig, i stedet for at
svare på spørgsmålene her.

Det var trods alt dig der begyndte med at kalde mig en klovn og en
newbie. Da jeg så havde brug for hjælp undveg du spørgsmålene og kastede
med mudder.

Nej du, behold du bare mudderkastet for dig selv. Jeg har ikke brug for
den slags.

Fra : kenzo

Dato : 30-09-04 14:22

prøv at tjekke datoen den 26/9-04 kl 15.08 hvad jeg skriver og tjek samme
dato kl 19.43 men hvad du selv skriver (Du føler dig åbenbart truffet.)
Hvor ser du jeg udnævner dig som klovn & newbie ??
Jeg har ikke undveget dit spørgsmål en eneste gang men har forsøgt at at
h-j-æ-l-p-e dig
Nu må du da kunne dokumentere hvor jeg har undveget dit spørgsmål, siden du
beskylder mig for noget som er åbenbart er grebet i luften.
Leg nu med dine skod tog istedet.

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 30-09-04 16:22

kenzo skriver:

> prøv at tjekke datoen den 26/9-04 kl 15.08 hvad jeg skriver og tjek samme
> dato kl 19.43 men hvad du selv skriver (Du føler dig åbenbart truffet.)
> Hvor ser du jeg udnævner dig som klovn & newbie ??

Selvsamme indlæg, hvor du mener at dem der ikke kan få SP2 til at virke
er:
[...]

Men nej at komme med en fejlkode er ikke godt nok, du vil have den som
screendump, så kig i news:dk.binaer, jeg har smidt et indlæg kaldet "SP2
problem"

I news:41572D69.66A42AD4@du.kan.finde.den spørger jeg dig: "Men når du
nu er så klog, så kan du vel lige fortælle mig, hvorfor jeg får fejl
80242006 ?"
Hvorefter du i news:6kG5d.4938$X65.422@news.get2net.dk svarer "Næh jeg
gider ikke at hælpe en klovn"

Er det hjælp ?

> Nu må du da kunne dokumentere hvor jeg har undveget dit spørgsmål, siden du
> beskylder mig for noget som er åbenbart er grebet i luften.

I news:4159CD10.AD7EB1C3@du.kan.finde.den spørger jeg: "Hjælper det på
fejl 80242006 ?", hvorefter du svarer i
news:6dk6d.3731$G%5.3139@news.get2net.dk: "Ved det ikke men det er da et
forsøg værd ikk ?". Det vil sige at du kaster en tilfældighed ud, som du
ikke aner noget om. Hvorfor skulle det hjælpe ?

Da jeg så i news:415AC917.50102C88@du.kan.finde.den angriber SP2 fordi
den ikke automatisk kan installeres på min pc og svarer du så voksent i
news:laC6d.5835$dd3.3866@news.get2net.dk: "Men en ting er jeg 100%
sikker på at du fatter ikke noget som helst..." derefter flamer du min
person, i stedet for at svare på mine spørgsmål som blandt andet går på,
hvorfor det er nødvendigt at hente hele pakken på 259 MByte, når nu man
kun har brug for 79 Mbyte (som i mit tilfælde). Men jeg kan da godt se
at du "forsvarer sp2 til sidste hårstrå" som du selv skriver. Men du må
være ved at være skaldet når du kommer med:

> Leg nu med dine skod tog istedet.

Se, nu blev du personlig igen og kaster med mudder. Selvom du selv i
news:laC6d.5835$dd3.3866@news.get2net.dk erkender at denne gruppe _ikke_
er til mudderkastning.

Og så skulle du lige fyre news:lZT6d.772$0U6.593@news.get2net.dk af mod
mig og news:WZT6d.773$WC6.42@news.get2net.dk efter Martin.

Det er _dig_ der kaster med mudder her og ikke mig....

Kom igen !

Fra : kenzo

Dato : 30-09-04 14:34

skal det skrives videre så er det her news:dk.snak.mudderkastning

Fra : kenzo

Dato : 30-09-04 14:36

latterlig stupide stodder

Fra : Emil

Dato : 26-09-04 23:10

Klaus D. Mikkelsen skrev:

>Men når du nu er så klog, så kan du vel lige fortælle mig, hvorfor jeg
>får fejl 80242006 ?

<http://www.microsoft.com/windowsserver2003/community/newsgroups/dgbrowser/en-us/default.mspx?dg=microsoft.public.windowsupdate&tid=92557bba-6049-4a3f-8de2-5951ddefe980>
som er det samme som
http://makeashorterlink.com/?E28C23169

ellers:
<http://blog.malchau.dk/>
<http://www.jobworld.dk/Article/ShowArticle.asp?ATID=25179>

Hvis du vil have flere, må du selv Google efter 80242006.

m.v.h. Emil

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 27-09-04 05:09

Emil skriver:

> Hvis du vil have flere, må du selv Google efter 80242006.

Okay, der var så ingen løsning på problemet.

Fra : Carl Drud

Dato : 26-09-04 19:01

Martin Johansen [6000] wrote:

> Nogle folk vil bare ikke se lyset og tror det er en revolution.. suk.
>
> IE burde forbydes.

Årh, den giver da inspiration til Mozilla.

http://www.neilturner.me.uk/2004/Jul/13/more_on_new_firefox_features.html

*"Information bar"*
"This feature is borrowed directly from IE6 SP2."

Carl

Fra : Kispus

Dato : 26-09-04 19:32

SP2 kører bare derudaf !!!
Der var et par små programmer jeg måtte
geninstalerer, men nu, ingen prob.
John

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 26-09-04 20:49

Kispus skrev:

> SP2 kører bare derudaf !!!
> Der var et par små programmer jeg måtte geninstalerer, men nu, ingen
> prob.

Hvad har det med Carls indlæg at gøre?

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 26-09-04 19:38

Carl Drud skriver:

> *"Information bar"*
> "This feature is borrowed directly from IE6 SP2."

IE6 Sp2, hvor gammel er den ?

Fra : Anders Lund

Dato : 26-09-04 19:58

Klaus D. Mikkelsen wrote:
> Carl Drud skriver:

> IE6 Sp2, hvor gammel er den ?

Lige så gammel som Windows XP SP2 vil jeg tro. Det er vist med den at
baren er dukket op i IE.

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 26-09-04 20:21

Anders Lund skriver:

> Lige så gammel som Windows XP SP2 vil jeg tro. Det er vist med den at
> baren er dukket op i IE.

Det vil sige at det kun er under XP man kan få den feature, med mindre
at man vælger Firefox ?

Hvad man så ellers har at bruge featuren til ?

Det kunne jo være at der var kommet en SP til IE.....

Fra : Anders Lund

Dato : 26-09-04 20:51

Klaus D. Mikkelsen wrote:

> Det vil sige at det kun er under XP man kan få den feature, med mindre
> at man vælger Firefox ?

Ja.

> Hvad man så ellers har at bruge featuren til ?

Er ikke sikkert, men jeg tror det er den du kan se på dette screenshot:
http://andersonline.dk/stuff/infobar.png

> Det kunne jo være at der var kommet en SP til IE.....

MS har lige udmeldt at opdateringer kun kommer til Windows XP:
http://comon.dk/index.php/news/show/id=19317

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk

Fra : Morten Bowman

Dato : 26-09-04 21:49

On Sun, 26 Sep 2004 15:08:59 +0200, "kenzo" <kenzo21 FJERN @sol.dk> wrote:

> [...]
>fatter en minus af hvad de sidder foran deres comp og burde ikke har lov til

USB synes jeg også kører langt mere stabilt end under sp1.
Alt er 10-4 her

--
Morten Bowman
newssnabelabowmanpunktumdk

Fra : Palle

Dato : 26-09-04 22:39

"Morten Bowman" <newsFJERN@bowmanNOSPAM.invalid> skrev i en meddelelse
> On Sun, 26 Sep 2004 15:08:59 +0200, "kenzo" <kenzo21 FJERN @sol.dk> wrote:
>

> USB synes jeg også kører langt mere stabilt end under sp1.
> Alt er 10-4 her

Hvordan afgør du det?

Fra : Morten Bowman

Dato : 27-09-04 22:56

On Sun, 26 Sep 2004 23:38:43 +0200, "Palle" <hother.papgaard@liam.dz> wrote:

>"Morten Bowman" <newsFJERN@bowmanNOSPAM.invalid> skrev i en meddelelse

>Hvordan afgør du det?

På min SP1 gik det ofte langsom og jævnligt kom den op og sagde at der var
probs med min hub. Nu kører det sukker.

Fra : Carl Drud

Dato : 27-09-04 17:01

Anders Lund wrote:

> Er ikke sikkert, men jeg tror det er den du kan se på dette screenshot:
> http://andersonline.dk/stuff/infobar.png

+ en ekstra sikring kan man sige mht. til xpinstalls.

Se evt.

https://bugzilla.mozilla.org/show_bug.cgi?id=240552

Samt screenshot:

http://www.neilturner.me.uk/shots/fx09/fx09+xpinstall.png

Carl

Fra : Anders Lund

Dato : 27-09-04 17:36

Carl Drud wrote:

> + en ekstra sikring kan man sige mht. til xpinstalls.

Det var også mere bare for at vise "informations baren", som de havde
hugget fra IE6 SP2. Der kan sikkert være mange nyttige ting i den.

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk