MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Mus tilter
Fra : Mythos

Dato : 25-09-04 23:45

Hej i gruppen

Jeg ved ikke om det her hører til i denne gruppe, ellers rådfør mig.

Lige med et, så ville min mus ikke opføre sig normalt (Logitech MX 310) Når
jeg klikke på skrivebordet med venstre knap, så virker den som højre, men
højre virker slet ikke, og intet andet end venstre knap og scrollhjulet
virker. Jeg har så opdateret driveren til musen, jeg har forsøgt med flere
andre tiltag, uden resultat. Kan det være noget nyt Spy/virus mine
antiprogrammer ikke har kunnet finde eller kan det være SP2 til min XP Pro
der driller eller hvad kan det være.
Enkelte gange får jeg beskeden at Explorer.exe kunne ikke written på grund
af en fejl, hvad betyder det ?

Kim Larsen