MS Windows
briani 27239
SP3 er ude!!
Fra : Henry Lerche Madsen

Dato : 25-09-04 14:39

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 25-09-04 15:23

"Henry Lerche Madsen" <lerche@aarstiden.dk> skrev i en meddelelse
> Så er der håb, SP3 er ude
> http://www.macnyt.dk/gallery/?action=select&query=10961193197420344

Den kunne måske have været sjov, hvis det ikke var fordi at det eneste der
står er "Det rekvirerede materiale findes ikke."
--
Ivan V. Klattrup
www.klattrup.dk

Fra : FedeDorit

Dato : 25-09-04 16:01

--
24 Timers HYGGE LAN på FYN !
http://santalan.santaclan.dk/
"Ivan V. Klattrup" <nyhedsgruppespam@webspeed.dk> skrev i en meddelelse

> Den kunne måske have været sjov, hvis det ikke var fordi at det eneste der
> står er "Det rekvirerede materiale findes ikke."
> [...]

Ja og den side hedder "Macnyt" og det har sgutte noget med Winblows....

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 25-09-04 16:21

"FedeDorit" <123@123.dk> skrev i en meddelelse
> Ja og den side hedder "Macnyt" og det har sgutte noget med
Winblows....

Der har du været lidt for hurtig på tastaturet- fx findes office
2004 til Mac -og det er et Windowsprodukt.

--
ahw

Fra : Anders Lund

Dato : 25-09-04 16:56

Arne H. Wilstrup wrote:

> Winblows....
>
> Der har du været lidt for hurtig på tastaturet- fx findes office
> 2004 til Mac -og det er et Windowsprodukt.

Og der var du selv lidt for hurtig... Office er et MICROSOFT produkt,
lige som Windows også er et Microsoft produkt.

Denne gruppe omhandler Microsoft Windows og ikke Microsoft Office.

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 25-09-04 17:49

"Anders Lund" <anders@andersonline.dk> skrev i en meddelelse

> Og der var du selv lidt for hurtig... Office er et MICROSOFT
> produkt, lige som Windows også er et Microsoft produkt.
>
> Denne gruppe omhandler Microsoft Windows og ikke Microsoft
> Office.

ja, det er helt korrekt - øv, altså, nu troede jeg lige at jeg
var fiffig - jeg tænkte blot i Windowsterminologi - ikke i
styresystemer.

--
ahw

Fra : Anders Lund

Dato : 26-09-04 00:36

Arne H. Wilstrup wrote:

> ja, det er helt korrekt - øv, altså, nu troede jeg lige at jeg
> var fiffig - jeg tænkte blot i Windowsterminologi - ikke i
> styresystemer.

Kender det godt... man bliver lige så glad når man finder en fejl og man
har opdaget den før nogen andre. Så nu er det mig der er glad. :)

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk

Fra : Peter T.

Dato : 25-09-04 20:34

FedeDorit leverede følgende historie fra de varme lande:

Gider du ikke svare OVER signaturen?

--
"KVINDER PÅ CYKEL TÆNKER FANDME KUN MED RØVEN OG SKULLE SKYDES!!!"
Citat Peter T. efter at han var tæt på at blive majet ned af endnu en