MS Windows
briani 27239
Kan ikke fjerne et program i XP
Fra : Henning Lund

Dato : 24-09-04 22:05

I kontrolpanel under tilføj/fjern programmer kan jeg ikke slippe af med
en gammel sygate firewall, hver gang jeg vil fjerne programmet kommer
denne meddelelse, der kan ikke læses fra filen
C:\windows\installer\wisb43bae6dfc7f4351af393abc40c992de_5_5_2525.msi.
Det samme sker hvis jeg vil instalere Sygate personal firewall, så kan
den heller ikke instaleres, den skriver også at der ikke kan læses fra
filen som førnævnt, jeg regnede med at jeg kunne smide programmet ind,
for at at kunne slette det hele igen.
Hvordan smider jeg sådan en på porten, Google ved det ikke?

Henning Lund
icq 18805021
http://sitecenter.dk/freespace/ hl@lite.dk

Fra : John

Dato : 24-09-04 22:43

"Henning Lund" skrev i en meddelelse

> I kontrolpanel under tilføj/fjern programmer kan jeg ikke slippe af med
> en gammel sygate firewall
> Hvordan smider jeg sådan en på porten?

Fjern SmcService markering i msconfig/start, genstart, og prøv igen.
Ellers forsøg evt med RegCleaner (gratis):
http://majorgeeks.com/download.php?det=460

Mvh John

Fra : Henning Lund

Dato : 25-09-04 05:29

John skrev:

> Fjern SmcService markering i msconfig/start, genstart, og prøv igen.

Av for den da, det var en af dem jeg ikke kender, msconfig/start hvor
finder jeg den?

Fra : Henning Lund

Dato : 25-09-04 05:35

Henning Lund skrev:

> Av for den da, det var en af dem jeg ikke kender, msconfig/start hvor
> finder jeg den?

Der var jeg for hurtig på aftrækkeren, OK jeg er med, men under
msconfig/start er der ingen SmcService

Fra : Ricko.

Dato : 25-09-04 07:02

Fra : Henning Lund

Dato : 25-09-04 07:36

Ricko. skrev:

> [...]

Det var det første jeg gjorde da jeg løb i problemet, der er intet i
registreringen der hedder Sygate mere, men det kan selvfølgelig skjule
sig under et andet navn, har jeg så ofte set før ;o(

Fra : Ricko.

Dato : 25-09-04 07:59

Fra : Morten Larsen

Dato : 25-09-04 09:34

"Ricko." <ricko@livsnyter.com> skrev i en meddelelse

> [...]

Jeg plejer også bare et installere det hele igen og så afinstallere.

Mvh Morten

Fra : Henning Lund

Dato : 25-09-04 13:26

Ricko. skrev:

> [...]

Så du ikke min første besked i tråden?

Fra : Ricko.

Dato : 25-09-04 13:29

> Så du ikke min første besked i tråden?
Sorry ,glemte det i min iver efter at hjælpe dig

Fra : Henning Lund

Dato : 25-09-04 14:24

Ricko. skrev:

> Sorry ,glemte det i min iver efter at hjælpe dig

Hehe nå men jeg har dræbt svinet, da jeg ikke kunne finde den fil som
den skriver den ikke kan læse, gik jeg ind i C:\windows\installer og
pegede med musen på alle filer derinde, der var en som hed Sygate og den
slettede jeg, derefter kunne jeg i tilføj/fjern programmer slette den
post der hed Sygate.
Hvo intet vover intet vinder

Fra : Ricko.

Dato : 25-09-04 14:35

> [...]
> jeg, derefter kunne jeg i tilføj/fjern programmer slette den post der hed
Skide fint ,har gemt dit forslag i min mappe til en anden gang jeg får brug
for det (godt gået)

Fra : Henning Lund

Dato : 25-09-04 14:49

Ricko. skrev:

> Skide fint ,har gemt dit forslag i min mappe til en anden gang jeg
> får brug for det (godt gået)

Nå så er jeg ikke den eneste som printer ud og gemmer i en mappe, ja
hukommelsen er jo ikke hvad den har været

Fra : Ricko.

Dato : 25-09-04 14:50

Fra : Ricko.

Dato : 25-09-04 14:54

> [...]
er fundet , så jeg er ikke helt blind (endnu)

Fra : Henning Lund

Dato : 25-09-04 15:43

Ricko. skrev:

> er fundet , så jeg er ikke helt blind (endnu)

Er du hjemmebrænder *LOL*