MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Slipstreame Sp2
Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 24-09-04 19:58

Fra: "Sander" <noller1@webspeed.dk>
Emne: Slipstreame Sp2
Dato: 24. september 2004 19:55

http://www.neowin.net/forum/index.php?showtopic=188337

Bare lige et link, ser ud til at fungere fuldstændig problemfrit.
Laver en iso fil der kan brændes, (virker med Nero) men sikkert
også de fleste andre brænderprogrammer.

Sander.
++++++++++++++++++++++

Hej.

Ja den virker fint, Thomas G. Madsen linkede også til den side for nogle
dage siden.

--
Mvh. Jørgen Nielsen.
jorgenbs@nomorespamnielsen.tdcadsl.dk

Fra : Sander

Dato : 25-09-04 09:01

Ja, okay - det havde jeg ikke lige set.
Sander.

Fra : Ebbe Hansen

Dato : 25-09-04 09:42

On Sat, 25 Sep 2004 10:00:41 +0200, "Sander"
<noller1@webspeed.dk> wrote:

>Ja, okay - det havde jeg ikke lige set.
>Sander.
klip

Husk, den skal brændes som image (billede),
det vidste jeg ikke.
mvh Ebbe

Fra : Ricko.

Dato : 25-09-04 09:59

"Ebbe Hansen" <ebbeh@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

da jeg lavede min henviste jeg den til at den skulle lægge sig i dok. mappen
,men der lå den så pakket som en rar fil , da jeg så pakkede rar filen ud i
dok. kom der en fejl om at den ikke kunne pakke iso filen ud , jeg trukkede
ok og filen pakkede sig så ud aligevel ,jeg lagde så de udpakkede filer i en
mappe og brandte så disse filer over på en skive som data filer ,men den
ville ikke boote op , jeg slettede hele lortet og prøver igen som image fil
, er fremgangsmåden ellers i orden,???

Fra : Richard Thune

Dato : 25-09-04 10:25

"Ricko." <ricko@livsnyter.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> data filer ,men den ville ikke boote op , jeg slettede hele lortet og
> prøver igen som image fil , er fremgangsmåden ellers i orden,???
Du skal bruge iso filen det er et billede af cden, at winrar er i stand til
at åbne den gør ikke at winrar skal involveres.
Bare start dit brænderprogram og vælg brænd image.
RT

Fra : Ricko.

Dato : 25-09-04 10:36

"Richard Thune" <mig@invalid.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
> til at åbne den gør ikke at winrar skal involveres.
> Bare start dit brænderprogram og vælg brænd image.
Det underlige at når den er stremet og lægger sig i dok, mappen er den
pakket i winrar ?

Fra : Ricko.

Dato : 25-09-04 10:42

Så virker det ,jeg henviste til winrar mappen og brandte den som image fil ,
og kørte den på min forsøgs maskine og det pisker bare derudaf, mange tak
for hjælpen
Ricko

Fra : Richard Thune

Dato : 25-09-04 10:44

Klip
> Det underlige at når den er stremet og lægger sig i dok, mappen er den
> pakket i winrar ?
Nej den er ikke, der er bare det at winrar kan åbne iso images.
RT