MS Windows
briani 27239
Fra : jama

Dato : 22-09-04 21:09

> Jeg høre til en af de få , der stadig bruger OS 98SE
> hvorfor fordig det er den nemmeste af microsoft OS , der
> lettest kan rep. når og hvis der kommer fejl i
> systemet.

Jeg siger mange tak for de gode råd , min pc er faktisk til Win 2000 det
står der på keyboardet , men da jeg prøver en del på min pc- jeg har altid
været en der ville prøve alt , hvad ens pc kan - sker det , at den kan går
ned eller systemet ryger.Og her har 98 sin beretigelse man laver bare en
install. ovenpå , mens hvis det var 2000 eller XP ville det være mere
besværlig.For her skal man være på vagt , når man vil rep. hvis ikke ryger
man måske på en ren install.istedet for og alle ens programmer skal
install.påny igen!derfor har jeg også lavet 2 partioner C og D , hvor de
ting jeg fået fat på af drivere og progr.gennem tiderne (samt de driver til
computeren selv, grafik-lyd etc.)ligger.Men selv 98 tager sin tid , hvis alt
skal install.igen og i mit tilfælde er det det ikke så længe siden jeg
install. 98 ,så jeg kommer nok til at leve med de fejl min 98 har , da
selvom jeg laver en ren install.sikkert hurtigt ville kunne få fejl igen?
Jeg er jo en nysgerig person. Men endnu engang tak for Jeres besvarelser.
MVH.u3066

Fra : Pico

Dato : 22-09-04 22:34

jama wrote:

> [...]
> man laver bare en install. ovenpå , mens hvis det var 2000 eller XP
> ville det være mere besværlig.For her skal man være på vagt , når

Det er da ikke "helt" rigtigt. Hvis man laver en reperation er det ligesom
med Win 98. Selvfølgelig skal man ikke sige kretikløst ja til alt
Pico