MS Windows
briani 27239
xp2 frysning
Fra : Bent Sørensen

Dato : 22-09-04 21:07

Har opdateret henv. en engelsk og en dansk xp-pc

Bruger løse Maxtor diske til billedopbevaring og kopierer fortiden 500+ CD´r
med billeder over til mapper på 3 harddiske (3x120gb) alt er gået fint
indtil jeg opdaterede begge maskiner.

Der sker flg.:
jeg åbner harddisken i stifinder laver en mappe med et nummer åbner
CD-drevet og trækker alle filerne over i mappen - kopieringen går fint.

Når jeg så vil et niveau op og lave en ny nummereret mappe fryser stifinder
(jeg kører med to skærme) på den ene skærm - programmerne på den anden skærm
kører fint videre. Når jeg så prøver at lukke stifinderen dropper skærmen
sit billede og det bliver gråt og der er kun ctrl+alt-del og vælge genstart.

Det sker på begge maskiner og det sker hver gang

det kørte vældig godt med de samme diske før opdatering på begge maskiner og
stadig godt på min w2k maskine.
--
Hilsen
Bent