MS Windows
briani 27239
SP2: Norton og tid før nettet virker
Fra : LD

Dato : 22-09-04 01:07

Kan nogen mon fortælle mig hvad jeg skal gøre for at kunne
sætte Norton Antivirus' Auto-protect på igen? Der sker
simpelthen ingenting når jeg beder den om at enable Auto-protect.
Dette skete på 3 computere lige efter en SP2-installation.
Jeg har efterfølgende disabled alt i Windows Security Center
samt fjernet det helt fra services i msconfig.

Desværre kan jeg stadigt ikke have Norton kørende i baggrunden.
Nogen som kan hjælpe? Hverken en scanning med Norton, eller
Trend Housecall finder noget virus, selvom dette er typisk for nogen
vira.

Desuden går der også en 30 sekunder før jeg har adgang til nettet
efter en opstart + det bumper meget mht forbindelse. I min
Sygate firewall har jeg disabled det sædvanlige, og der *er* da også
adgang til nettet, den blev bare utroligt ustabil efter min SP2
installation.
Kan SP2 evt ikke være 100% kompatibelt med mit hardware fra
Tiscali, eller hvad? :)

Fra : Cantona

Dato : 22-09-04 11:11

Jeg har omtent samme knas med SP2 og Norton - sammen problemer.

Har kontaktet MS men de yder ik service på OEM versioner ;o(

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 22-09-04 12:22

Cantona skrev:

> Har kontaktet MS men de yder ik service på OEM versioner ;o(

Det er nok også nærmere Norton / Symantec du skal have fat i.
De har vel knapt nok opdaget, at SP2 er på gaden.

--
Hilsen
Madsen

Fra : Kim Schroeder

Dato : 22-09-04 20:40

Har været ude for det samme et par gange med Win XP (sp1) -
løsningen var også her at afinstallere og geninstallere Norton Antivirus.

Svar nej, når den spørger om du vil slette virusdefinitionerne også,
så slipper du for at hente dem påny.

Kim

Fra : Niels Wang Hansen

Dato : 23-09-04 09:03

Jeg har også haft den samme fejl, det endte med jeg hentede en fil der
hedder sevinst.exe hos symantec, den geninstallerer et eller andet,
derefter virkede det.

M.v.h

Niels W Hansen

Fra : LVL

Dato : 22-09-04 11:48

Jeg har også SP2 og Norton Internet Security 2004 og de kører fint sammen
(jeg har deaktiveret SP2's firewall). Jeg havde engang et problem med at jeg
ikke kunne få autoprotect til at virke rigtigt igen og det blev løst ved at
reinstallere Norton. Håber det hjælper, held og lykke.

Fra : Janner

Dato : 22-09-04 12:27

Norton er et stort begreb .... hvilken version ???

Mit kører perfekt med Norton internet sec. 2004 og sp2

/Jan

Fra : LD

Dato : 22-09-04 23:53

> Norton er et stort begreb .... hvilken version ???

Det er Norton Systemworks 2004, og en re-installering af
programmet hjælper desværre ikke.