MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
USB2 DIGITAL PCTV AND MOVIE EDITOR
Fra : Michael

Dato : 21-09-04 23:26

Jeg har købt ovenstående produkt fra Trust og Windows xp pro finder det da
også
uden problemer.

Men det program som hører med, så man også kan se fjernsyn (det var jo
ideen)
kan jeg ikke installere. der kommer følgende fejl :

16-bit Windows undersystemet

c:\windows\system32\autoexec.nt. Systemfilen er ikke egnet til at køre
MS-DOS og Microsoft Windows programmer.
Vælg "luk" for at afslutte programmet.

der er derefter 2 valg.....nemlig luk eller ignorer, men det er lige gyldigt
hvilket jeg vælger.

Programmet afslutter uden installation.

Hvad skal jeg gøre ?

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 22-09-04 02:32

Erstat den med den fra din Windows CD.

Fra : Anders Lund

Dato : 22-09-04 06:55

Jens Peter Karlsen wrote:

<forkert citering>

Hej Jens,

kunne man ikke få dig til at svare under det du svare på? Og samtidig
klippe det væk du ikke bruger.
Læs evt. http://usenet.dk/netikette/citatteknik.html

På forhånd tak.

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk

Fra : Michael Pilgaard

Dato : 22-09-04 18:53

Han klipper da det væk han ikke bruger.

--
Med venlig hilsen, Michael Pilgaard

Fra : Anders Lund

Dato : 22-09-04 20:40

Michael Pilgaard wrote:

> Han klipper da det væk han ikke bruger.

Ja, det er også rigtigt. Ved ikke hvorfor jeg tænkte på det. :)

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 22-09-04 20:36

Nej, jeg svarer på den mest hensigtmæssige måde.
Spørg dig selv hvad det er du er ude efter når du åbner et svar.
Svaret såklart, og derfor giver det mest mening at det er det første
du ser.
Det citerede er der af hensyn til de få der ikke har tilgang til det
originale indlæg og dem der ikke lige kan huske hvad det gik ud på.

Fra : Anders Lund

Dato : 22-09-04 20:41

Jens Peter Karlsen wrote:
> Nej, jeg svarer på den mest hensigtmæssige måde.
> Spørg dig selv hvad det er du er ude efter når du åbner et svar.
> Svaret såklart, og derfor giver det mest mening at det er det første
> du ser.

Lige indtil at han spørger "hvordan?".

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 24-09-04 00:13

Hvordan, hvad?

On Wed, 22 Sep 2004 21:41:08 +0200, Anders Lund

Fra : Anders Lund

Dato : 24-09-04 06:27

Jens Peter Karlsen wrote:
> Hvordan, hvad?

Hvordan han erstatter filerne fra hans Windows CD.

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 25-09-04 00:15

Det gør han ved at kopiere filen over direkte. Nogle filer skal
expandes men ikke denne.

On Fri, 24 Sep 2004 07:26:36 +0200, Anders Lund

Fra : M

Dato : 24-09-04 09:54

Jens Peter Karlsen skrev:

> [...]
>Det citerede er der af hensyn til de få der ikke har tilgang til det
>originale indlæg og dem der ikke lige kan huske hvad det gik ud på.

Bare fordi man er dummere end andre folks børn behøver man jo ikke
skilte med det

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 25-09-04 00:17

Det skulle du have tænkt på inden du sendte dit indlæg.