MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
XP Home og SP 2 - Det er lykkedes.
Fra : Jørgen

Dato : 21-09-04 23:06

Til almindelig orientering og måske hjælp til andre.
Det er lige lykkedes at installere SP 2 - og det hele fungerer
tilsyneladende uden problemer.

Jeg hører til dem som sammen med mange andre har kæmpet med at få SP 2
installeret.
Jeg er 4 gange blevet stoppet allerede under hentning af filen.
Til orientering vil jeg mene, at den lykkelige installering skyldes, at jeg
har afinstalleret et tastatur som hedder
Typhoon Navigator Office XP Keyboard samt medfølgende driver Smart Office.

Hilsen
Jørgen

Fra : Jacob Rungwald

Dato : 22-09-04 07:30

"Jørgen" <jjgas@tdcadsl.dk> wrote in message
> [...]
> jeg har afinstalleret et tastatur som hedder
> Typhoon Navigator Office XP Keyboard samt medfølgende driver Smart Office.

Jeg hentede bare hele SP2 filen ned, ikke med WindowsUpdate, og det kørte
100% fra første gang.

Mvh
Jacob

Fra : FedeDorit

Dato : 22-09-04 14:32

"Jacob Rungwald" <jacob*mondetteskalmed*@rungwald.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg hentede bare hele SP2 filen ned, ikke med WindowsUpdate, og det kørte
> 100% fra første gang.
>
> Mvh
> Jacob

Jeg hentede SP2 via Windowsupdate og det funkede 100% første gang med Win XP
Pro

--
24 Timers HYGGE LAN på FYN !
http://santalan.santaclan.dk/

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 22-09-04 18:18

Jacob Rungwald wrote:
> Jeg hentede bare hele SP2 filen ned, ikke med
> WindowsUpdate, og det kørte 100% fra første gang.

Også jeg.

--
Mvh.
Mikael Nørrelund