MS Windows
briani 27239
Stickey Keys - hvordan slår man dem HELT f~
Fra : f00ge

Dato : 21-09-04 18:36

Jeg slår dem fra igen og igen.
Men de kommer bare igen og igen. Det er SÅ irriterende.

Kan man ikke fjerne dem helt fra systemet? "Disable stickey keys" virker
bare ikke for mig.

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 21-09-04 20:05

f00ge wrote:
> Jeg slår dem fra igen og igen.
> Men de kommer bare igen og igen. Det er SÅ irriterende.
>
> Kan man ikke fjerne dem helt fra systemet? "Disable stickey keys"
> virker bare ikke for mig.

Kan du ikke slå dem fra ved at trykke 5 gange på Shift og
vælge indstillinger/options og deaktivere genvejene?

--
Mvh.
Mikael Nørrelund

Fra : f00ge

Dato : 21-09-04 22:26

"Mikael Nørrelund Andersen" <noerrelund@pc.dk> wrote:

> Kan du ikke slå dem fra ved at trykke 5 gange på Shift og
> vælge indstillinger/options og deaktivere genvejene?

OK, den kendte jeg ikke. Prøver lige.

Det 'sjove' er, at den kommer med stickey keys boksen, lige når jeg har
booted. Fatter det ikke.

Fra : Gnistn

Dato : 22-09-04 06:57

f00ge wrote:
> Jeg slår dem fra igen og igen.
> Men de kommer bare igen og igen. Det er SÅ irriterende.

Ja stickey keys er det værste lort.

> Kan man ikke fjerne dem helt fra systemet?

Jo, gør følgende som virker fint her:

Åben sysoc.inf som befinder sig i C:\WINNT\inf\

Søg frem til hvor der står følgende:

AccessOpt=ocgen.dll,OcEntry,optional.inf,HIDE,7

Slet 'HIDE' så der står nøjagtigt(2 kommaer foran 7 tilsidst):

AccessOpt=ocgen.dll,OcEntry,optional.inf,,7

Åben Control Panel==>Add/Remove Programs==>Add/Remove Windows
Components==>Accessories and Utilities==>Details==>Fjern fluebenet ud for
'Accessibility Wizard'==>OK==>next

Håber det hjalp.
--
Venlig hilsen