MS Windows
briani 27239
Luxus-"problen" Mediaplayer
Fra : Stefan M

Dato : 21-09-04 09:47

Hej folkens nu kommer et af de mindre alvorlige ting men det irritere mig
alså. Findes der ikke et plugin af en slags til WindowsMediaPlayer så man
kan få den til at vise det aktuelle Albumcover under visuleleffect og evt
sang og kunstner (i fuldskærm Alt+Enter) kan jo saktens i normal mode hvor
man kan se knapper og alt det andet jeg ikke vil kigge på. Har prøvet den
vissuelle-effekt windows-museum, men den er detsværre ikke brulig, da den
også viser alle mulige unødvendige ting.

(og en lille anden ting nu når vi er ved WMP er der nogen der kender til en
plug in hvor en kvinde kommer frem og danser på skærmen til musikken (ikke
de der toolbarstripper men mere som dem Wildtangent laver til Winamp, bare
til windowsmediaplayer.)

MVH og PFT
Stefan M

Fra : Jens Peter Karlsen