MS Windows
briani 27239
Deaktivere F1 hjælpetasten!!
Fra : Lars K.

Dato : 20-09-04 22:06

Hej

Kan jeg ikke få deaktiveret f1 tasten så jeg ikke skal se på det
hjælpebillede hver gang jeg taster forkert?

Lars

Fra : Kispus

Dato : 21-09-04 05:51

"Lars K." <lkj@person.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Kan jeg ikke få deaktiveret f1 tasten så jeg ikke skal se på det
> hjælpebillede hver gang jeg taster forkert?
>
> Lars

Sæt en tændstik i klemme mellem tast og kabinettet,
så skulle den blive væsentligere sværere at aktivere.
Mvh. John

Fra : Karsten Jensen

Dato : 21-09-04 07:15

"Kispus" skrev:

> Sæt en tændstik i klemme mellem tast og kabinettet,
> så skulle den blive væsentligere sværere at aktivere.
> Mvh. John
Dagens bedste indtil videre. Men det virker nok

mvh

Karsten

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 21-09-04 15:29

Lars K. skrev:

> Kan jeg ikke få deaktiveret f1 tasten så jeg ikke skal se på det
> hjælpebillede hver gang jeg taster forkert?

Jeg tvivler. Var det ikke nemmere at lære tastaturet bedre at kende og
så ikke ramme forkert?

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"