MS Windows
briani 27239
SP2 har nedlagt min pc.
Fra : MAndersen

Dato : 20-09-04 16:04

Jeg har i dag installeret SP2. Efter installation og genstart, fik jeg blå
skærm, og kunne kun starte i fejlsikret tilstand.

Efter møje og besvær, fik jeg afinstalleret SP2. Det skulle jeg aldrig have
gjort. Nu får jeg en fejlmeddelse ved start af Excel, Word og Outlook
....kunne ikke initialiseres, 0xc0150002.
Hvad h...... kan der være galt med det p..

MAndersen

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 20-09-04 16:37

MAndersen skrev:

> Jeg har i dag installeret SP2. Efter installation og genstart,
> fik jeg blå skærm, og kunne kun starte i fejlsikret tilstand.

Det er utroligt at folk altid kun opdager, at skærmen er blå.
Det vigtige er det der står på skærmen med hvid skrift. Er man
heldig kan teksten fortælle noget om, hvorfor det gik galt.

> [...]
> Excel, Word og Outlook ...kunne ikke initialiseres,
> 0xc0150002. Hvad h...... kan der være galt med det p..

Din installation har sikket være muget til i forvejen. Mit råd
er at starte forfra med en Windows-CD, hvor SP2 er integreret.

--
Hilsen
Madsen

Fra : Anders Lund

Dato : 20-09-04 21:30

Thomas G. Madsen wrote:

> Det er utroligt at folk altid kun opdager, at skærmen er blå.
> Det vigtige er det der står på skærmen med hvid skrift. Er man
> heldig kan teksten fortælle noget om, hvorfor det gik galt.

Hvis den står til at genstarte automatisk, er man måske heldig at se
teksten i et halvt sekundt.

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 20-09-04 22:15

Anders Lund skrev:

> Hvis den står til at genstarte automatisk, er man måske heldig
> at se teksten i et halvt sekundt.

Nå ja, men så kan man vel finde frem til at få slået automatisk
genstart fra.

--
Hilsen
Madsen

Fra : Jørgen

Dato : 20-09-04 16:39

"MAndersen" <ups@post.uk> skrev i en meddelelse
> [...]
> ...kunne ikke initialiseres, 0xc0150002.
> Hvad h...... kan der være galt med det p..

Hr. Andersen
Nu fortæller du slet ikke hvad det er for et system du bruger - hvis det er
en kugleramme - så prøv at vende den.
Hvis det er en PC med noget XP så er det slet ikke usædvanligt. Hvis du har
fulgt tråden vil du se, at vi er mange - mig selv inklusiv.
Hilsen
Jørgen

Fra : MAndersen

Dato : 20-09-04 19:41

"Jørgen" <jjgas@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> har
> fulgt tråden vil du se, at vi er mange - mig selv inklusiv.

Korrekt, korrekt. For lidt information kan man jo få nok af....
Men, nu er problemet løst. SP2 var åbenbart ikke blevet færdig med at
installere, inden den af sig selv genstartede.

Oven i er drillede mit TV kort.

Problemet er løst.
MAndersen

Fra : Kurt Lund

Dato : 20-09-04 20:00

> [...]
> Men, nu er problemet løst. SP2 var åbenbart ikke blevet færdig med at
> installere, inden den af sig selv genstartede.

Kan kun LOL

Kurt

Fra : Michael Pilgaard

Dato : 20-09-04 20:55

Den Mon, 20 Sep 2004 20:59:44 +0200, "Kurt Lund" <klander52@hotmail.com>
skrev:

>Kan kun LOL
>

>Kurt

Spar lidt på arrogancen og brug energien på at hjælpe, i stedet for at
grine.
Da du efter eget udsagn hører til de få procent, der har styr på SP2, må
du have masser af ressourcer til at hjælpe.

--
Med venlig hilsen, Michael Pilgaard