MS Windows
briani 27239
Navn på fil som kan gemmes til brug for re~
Fra : NikonPro.dk

Dato : 20-09-04 15:37

Hvad hedder filen man kan gemme til brug for re-aktivering af samme computer
med XP?

Fra : Klaus Jorgensen

Dato : 20-09-04 15:47

"NikonPro.dk" <mail"fjern-dette"@NikonPro.dk> wrote in message
> Hvad hedder filen man kan gemme til brug for re-aktivering af samme
> computer med XP?

wpa.dbl

....men de gange jeg har reinstalleret min XP, har jeg da bare brugt
almindelig aktivering.

/klaus

Fra : Peter Loumann

Dato : 20-09-04 15:49

"NikonPro.dk" <mail"fjern-dette"@NikonPro.dk> skrev:

>Hvad hedder filen man kan gemme til brug for re-aktivering af samme computer
>med XP?

wpa.dbl

med stien

C:\WINDOWS\system32\wpa.dbl

http://huse-i-naestved.dk

Fra : NikonPro.dk

Dato : 20-09-04 16:09

Peter Loumann wrote:

> wpa.dbl
>
> med stien
>
> C:\WINDOWS\system32\wpa.dbl

Tak til jer begge
Det er til brug for en som nu tre gange i dag har haft formateret i
forbindelse med prob. med SP 2.
Mærkelig for her kører d en perrfekt på 3 computere

Bjarne