MS Windows
briani 27239
Hvordan backup af ukontaktbar PC (XP)
Fra : malnitz@yahoo.dk

Dato : 20-09-04 14:17

Hej,

Først gik min 'system' fil i stykker. Så installerede jeg den der lå i
repair folderen. Så ville XP have admin. password, som jeg ikke havde.
Så satte jeg installations cd'en (XP) i maskinen og forsøgte repair,
men noget gik galt for den begyndte at starte en egentlig
installation(jeg fik sikkert valgt noget forkert) Nu kan jeg slet ikke
komme i kontakt med PC'en.

Jeg har back-up af det meste, men der er enkelte filer (der ligger i
my documents) jeg meget gerne vil have kontakt med.

Hvad gør jeg ??

Jeg kan se, at der er noget der hedder Ghost, er det det jeg skal
bruge og hvad gør det præcist.

Jeg er forberedt på at skulle re-installere, bare jeg kan få adgang
til den omtalte fil.

på forhånd tak, Malnitz

Fra : Peter Larsen

Dato : 20-09-04 19:21

malnitz@yahoo.dk wrote:

> [...]
> komme i kontakt med PC'en.
> Jeg kan se, at der er noget der hedder Ghost, er det det jeg skal

Hvis der er kørt ghost, så har du tabt, alt er væk..

ghost replikere en kopi af fungernede version af din pc's OS ind..

du sletter ALT..

--
regards, Peter Larsen

Fra : David T. Metz

Dato : 21-09-04 13:20

malnitz@yahoo.dk wrote:
> [...]
>
> Jeg har back-up af det meste, men der er enkelte filer (der ligger i
> my documents) jeg meget gerne vil have kontakt med.

Prøv at geninstallere igen. En geninstallation plejer ikke at slette
dokumenter. Men det forudsætter at du ikke lader installationsprogrammet
partitionere eller formattere disken.

> Jeg kan se, at der er noget der hedder Ghost, er det det jeg skal
> bruge og hvad gør det præcist.

Det kan du ikke bruge til noget.

David