MS Windows
briani 27239
explore !!
Fra : Oldman

Dato : 20-09-04 11:09

Hej

Kan jeg uden problemmer slette explore og hvis ja hvor kan jeg så downloade
den henne igen ?

Mvh

Denis

Fra : BorreBoy

Dato : 20-09-04 11:42

"Oldman" <Riis@esenet.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Kan jeg uden problemmer slette explore og hvis ja hvor kan jeg så
> downloade
> den henne igen ?

Hvad mener du med "explore"?

Fra : Oldman

Dato : 20-09-04 11:55

windows explore !! der er nogen ting jeg ikke kan med den,så jeg ville prøve
om det hjalp at fjerne det og installere det igen.

Denis

Fra : BorreBoy

Dato : 20-09-04 12:09

> windows explore !! der er nogen ting jeg ikke kan med den,så jeg ville
> prøve
> om det hjalp at fjerne det og installere det igen.

Der er ikke noget der hedder "windows explore"!
Der er explorer.exe og Internet Explorer. Går ud fra det er den sidste du
mener...
Jeg tror ikke umidlbart den kan afinstalleres (man sletter ikke
programmer!), men hvis ikke Windows Update installerer den nyeste version,
kan du hente den her:
http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyID=1e1550cb-5e5d-48f5-b02b-20b602228de6&DisplayLang=da

Fra : Oldman

Dato : 20-09-04 12:14

Nå det må du da meget undskylde jeg ikke skriver tingerne korrekt,både med
Internet Explore og at man ikke fjerner programmer....det hjælper ikke at
installere den nyeste.
Problemmet ligger i active scripting,så der er nogen sider på nettet
(Internettet) den ikke vil vise,så jeg håbede på at hvis jeg afinstallerede
Windows Explore og installerede den igen at det så måske ville virke.

Denis

Fra : Lowlander

Dato : 27-09-04 00:20

">
> [...]
>
>Nu vi er ved et, hvad er så explorer.exe.

venligst Mogens Holm-Andersen

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 27-09-04 01:34

Lowlander skrev:

>venligst Mogens Holm-Andersen

Når du svarer, så vær rar at lægge mærke til om der er
citationstegn foran i dit svar, det skal helst ikke være, for så
ser det jo ud som noget du citerer og ikke noget du spørger om.

Umiddelbart ser det ud som du kun har skrevet venligst ... og det
andet er fra det foregående indlæg.

Explorer.exe er stifinder.
--
Knud

Fra : Anders Lund

Dato : 27-09-04 07:48

Knud Gert Ellentoft wrote:

> Explorer.exe er stifinder.

Og start menuen og processlinien...

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 20-09-04 13:48

Oldman skrev:

> Problemmet ligger i active scripting,så der er nogen sider på
> nettet (Internettet) den ikke vil vise,så jeg håbede på at
> hvis jeg afinstallerede Windows Explore og installerede den
> igen at det så måske ville virke.

Windows Explorer er Stifinder og den kan du ikke bare fjerne,
men du kan geninstallere Internet Explorer. Hvordan man gør det,
er beskrevet her: <http://support.microsoft.com/?kbid=318378>.
Jeg går ud fra, at du bruger WinXP.

--
Hilsen
Madsen

Fra : Oldman

Dato : 20-09-04 14:42

takker det prøver jeg sgisme og jepper det er win xp

Denis

Fra : pms

Dato : 20-09-04 12:50

> [...]
> Hej
>
> Kan jeg uden problemmer slette explore og hvis ja hvor kan jeg så

prøv at slå active scripting til...
inetnetsindstillinger/sikkerhed/brugerdefineret niveau
der skulle checkboxen gerne befinde sig..
v/v pms

Fra : Oldman

Dato : 20-09-04 12:57

Den er slået til.vi har to computere,på den ene kan man godt se siden ikke
på den anden,så vi har prøvet at sammenligne instillingerne,men det virker
ikke

Denis