MS Windows
briani 27239
Error Nuker 2004
Fra : Peter Holm

Dato : 19-09-04 20:32

Hejsa
Jeg søger erfaringer med Error Nuker 2004
http://www.errornuker.com/

En scanning viser bla. 75 Shotcut errors og en masse SharedDLL og
FileExtention-Reference Errors.

Kan man trygt lade Error Nuker reparere alt hvad den finder ?

Mvh
Peter

Fra : kk

Dato : 20-09-04 09:37

"Peter Holm" <phc@stofanet*REMOVE*.dk> wrote in message
> [...]
> FileExtention-Reference Errors.
>
> Kan man trygt lade Error Nuker reparere alt hvad den finder ?

Hej,
Der er ikke to renseprogrammer, som renser ens. Derfor mener jeg, at man
skal "vænne"
sig til det program, som man vil investere I.
Jeg har lige prøvet "Error Nuker" efter at have renset med det program, som
jeg almindeligvis bruger (Reg Supreme fra www.macecraft.com). ErrorNuker
fandt nogle fejl, men de var aldeles uden betydning og tilsyneladende
"plantede"den heller ikke nogen. Men alene det faktum, at programmet ikke
vil foretage nogen rettelser, før man har betalt for det, bør få een til at
passe på. Jeg vil foreslå dig at finde et program, som du kan prøve fuldt ud
før du investerer i det.
mvh
kk

Fra : Peter Holm

Dato : 20-09-04 12:08

> [...]
> rettelser, før man har betalt for det, bør få een til at passe på.
> Jeg vil foreslå dig at finde et program, som du kan prøve fuldt ud

ok, tak for svaret.
Men så stiller jeg lige samme spørgsmål til det prog du bruger RegSupreme.
Kan man uden bekymringer fjerne alle de poster dette program finder? (i mit
tilfælde 654 poster ved første scan )
Er der risiko ved det, såsom at nogle programmer pludselig ikke fungerer,
eller at filer bliver utilgængelige?

Mvh
Peter

Fra : Peter Holm

Dato : 20-09-04 12:23

(i mit tilfælde 654 poster ved første scan )

1550 på extra grundig scanning
Peter

Fra : kk

Dato : 20-09-04 13:54

> (i mit tilfælde 654 poster ved første scan )
>
> 1550 på extra grundig scanning
> Peter
Hej igen,
Ja og ..- nej!
Forstået således, at ved alm scanning, kan du roligt lade den fjerne det den
finder.
Vær lidt mere varsom ved ekstra gundig og grundig. Ikke at jeg tror at den
laver skade, men f. eks fjernede den de shortcuts som jeg havde i run-
menuen og en gang også alle de adresser som står i adresselinien på IE, når
du trykker på pilen ude til højre.
Så nu kigger jeg lige igennem, hvad den sletter. Men i øvrigt, så bakker den
op.
mvh
kk

Fra : Peter Holm

Dato : 20-09-04 15:55

kk wrote:
> [...]
> adresselinien på IE, når du trykker på pilen ude til højre.
> Så nu kigger jeg lige igennem, hvad den sletter. Men i øvrigt, så

ok thx.
jeg starter med at bruge normal scan lige her i starten så

peter

Fra : Peter Holm

Dato : 21-09-04 09:10

> [...]
> adresselinien på IE, når du trykker på pilen ude til højre.
> Så nu kigger jeg lige igennem, hvad den sletter. Men i øvrigt, så

jeg har nu kørt en 'Grundig' og der synes ikke at være problemer.
Extra grundig finder stadig 900 poster, men jeg har ikke haft mod til at
fjerne dem endnu

Peter