MS Windows
briani 27239
access til filer uden at starte xp
Fra : malnitz@yahoo.dk

Dato : 19-09-04 19:26

Hej

Jeg har lidt af et problem.

Min xp sagde at jeg manglede min system fil
(c:\windows\system32\config\system), så jeg fulgte microsofts
anvisninger om at installere de gamle fra repair-folderen. Men nu
spørger den om et administrator password. jeg har aldrig, heller ikke
under installationen, angivet et password, så jeg ved ikke hvilket
password den skal bruge (jeg har prøvet bare at trkke enter og
mellemrum enter, uden held).

Jeg er forberedt på at jeg skal geninstallere computeren, men kan jeg
få adgang til mine gamle filer i "my documents" inden jeg installerer.
Der er nemlig enkelter filer jeg ikke har backup af.

Please, er der nogen der kan hjælpe

På forhånd tak, malnitz

Fra : malfoy_96

Dato : 19-09-04 21:49

<malnitz@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> få adgang til mine gamle filer i "my documents" inden jeg installerer.
> Der er nemlig enkelter filer jeg ikke har backup af.

Prøv, at downloade det her program.

http://home.eunet.no/~pnordahl/ntpasswd/

Det ligger som en ISO fil som du skal brænde ud på CD. Der efter starter du
din PC op med CD'en i og så er det "bare" at følge instruktionerne. Brugte
det selv da jeg "kom til" at stave forkert da jeg skrev password og det
virker fint. Held og lykke.

Mvh
Malfoy

Fra : Pico

Dato : 19-09-04 23:13

malnitz@yahoo.dk wrote:
> [...]
> (c:\windows\system32\config\system), så jeg fulgte microsofts
> anvisninger om at installere de gamle fra repair-folderen. Men nu

Tænker du ikke på funktionen reperere når man booter på XP CD'en ?
Hvis det er tilfældet skal du boot på CD'en og gå forbi det første punkt
hvor den "taler" om at reperere, gå til Installere og lidt efter får du
muligheden for at reperere. Under denne proces er det muligt at beholde
de indstillinge/programmer mm. man har. Du bliver ikke bedt om noget
password men på et tidspunkt bil den have din produkt key.
Pico