MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
win update !!
Fra : Oldman

Dato : 19-09-04 17:24

Hej

Jeg har lige pludselig fået det der icon i højre hjørne som om windows er
klar til/eller vil hente updateringer,der er bare ikke noget at hente og den
står bare på 0 procent,det har den gjort i et par dage.Nogen der kan
fortælle hvordan jeg får den væk

mvh

Denis

Fra : Pico

Dato : 19-09-04 23:19

Oldman wrote:
> [...]
> noget at hente og den står bare på 0 procent,det har den gjort i et
> par dage.Nogen der kan fortælle hvordan jeg får den væk

Jeg var også iriteret over det, gik ind på Windows Update og hentede
de få nye sikkerhedsopdateringer der er kommet i denne måned, derved
fik jeg muligheden for at vælge de forskellige indstillinger i Updat, jeg valgte
så det jeg plejer, fortæl der er updateringer, men hent ikke. Derefter fik jeg
muligheden for at fravælge at SP 2 skulle hentes og dermed forsvandt
ikonet.

Pico