MS Windows
briani 27239
Log-on efter installation af .net
Fra : Kim S

Dato : 19-09-04 11:00

Jeg skulle installere et program, som krævede en installation af
..NET softwaren fra MS.
Efter jeg har installeret dette, kommer den op med brugervalg når
computeren startes, i stedet for blot at boote WinXP helt op som
den plejede.
Kan man komme udenom dette brugervalg igen, så computeren
starter helt op, når der nu kun er denne ene bruger på computeren ?

Mvh, Kim

Fra : usenet

Dato : 19-09-04 11:09

"Kim S" <No@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Kan man komme udenom dette brugervalg igen, så computeren
> starter helt op, når der nu kun er denne ene bruger på computeren ?

Du skal gå ind i controlpanel og vælge, brugerkonti.
Her kan du vælge at slette/fjerne .net kontien og forsætte som du plejer.

Dan

---

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 19-09-04 17:22

Opgrader til .net SP1. Det retter blandt andet det problem.

Fra : Pico

Dato : 19-09-04 23:28

Jens Peter Karlsen wrote:
> Opgrader til .net SP1. Det retter blandt andet det problem.

Eller hvis du vil lettere over det, brug TveakUi der kan du under
Logon/Autologon vælge at den skal starte direkte, det var den
måde jeg valgte.
Pico