MS Windows
briani 27239
Den SK... bruger konti
Fra : Guldberg

Dato : 18-09-04 19:29

Hej

Newbie spørgsmål...

Sidder og roder i msconfig -da maskinen
opstarter med at jeg skal klikke på BRUGER!!

Og selvom jeg ænder ting som skal starte op i
"start" -startes en hulens masse alligevel

Prøvet at "log af" -hvad skal man gøre for at
maskinen starter op uden den skide BRUGER ???

Mvh
BG

Fra : Allan / Kolding

Dato : 18-09-04 20:47

Hvis du kører XP og har install.
Net Asp starter en således.

Slet brugerkontoen Net asp og bevar filerne.

Allan / Kolding

Klip

Fra : Guldberg

Dato : 19-09-04 09:09

Hej Allan

Takker mange gange!

Den er konti blev automatisk oprettet ifb. et program jeg
install. -hvorfor skete det mon?

Programmet er et software som jeg bruger til at prog.
fjernbetjeninger med via interface -men skulle da være
bedøvende ligeglad med om det er bestemte brugere.....

Mvh
Bent