MS Windows
briani 27239
Kan SP2 til XP ødelægge ens brændersoftwar~
Fra : Erik M. Nielsen

Dato : 17-09-04 21:55

Efter inst. af SP2 wil ingen af mine brænderprogrammer fungere. De dør
allerede ved listning af de første filer på skrivebordet.

--

Med hilsen
Erik - Odense

Fra : Peter

Dato : 17-09-04 22:31

Du nævner ikke hvilke programmer det drejer sig om! Hvis det er Nero, så dwl
en opdatering på www.nero.com ....
-peter

Fra : S.M

Dato : 19-09-04 11:24

Jeg har problemer med Nero. Hvilken af opdateringerne er det der skal
opdateres ?

Med venlig hilsen

S. Mik.

Fra : ">> bOb

Dato : 19-09-04 11:48

"S.M" <stonefox58@hotmail.com> skrev i en meddelelse news:414d5e0f.1033796@news.tele.dk...
> Jeg har problemer med Nero. Hvilken af opdateringerne er det der skal
> opdateres ?

Kører xp2 og Nero 6.3.1.20dk
har endnu ikke haft problems med brænding af dvd & cd...

"bOb"