MS Windows
briani 27239
Hjælp til XP Pro, kan ikke installere dive~
Fra : Per Beer Hansen

Dato : 17-09-04 19:29

Jeg har lige opgraderet min Pc til en Abit AS8 socket LGA-775, P4 3,2 Ghz
med 2 GB (PC3200) DDR ram (jeg kørte tidligere ASUS A7V600, AMD XP3000+ med
1 GB ram).
Efter ny installering af Win XP Pro (DK) har jeg haft en del problemer med
diverse programmer, der enten ikke vil lade sig installere eller ikke vil
køre når de er lagt ind.
Ca 50-60% af de programmer jeg har forsøgt at installere, stopper ca. 50-75%
inde i installationen, og så sker der ikke mere. Det er ikke maskinen der
låser men udelukkende selve installationen der stopper (seneste forsøg er
med Office 2003).
Nogle af de programmer jeg så har fået inst. de kan ikke startes op.
Da dette er min første Pentium maskine i mange år (den sidste var en P66),
ved jeg ikke om jeg evt. har glemt at installere noget specielt ifm
installationen af Win XP ?
Jeg har naturligvis inst. de rette drivere til bundkort og deslige.
CPU temp ligger omkring 45-50 grader.

Problemet har været der både før og efter installering af SP2.

Nogen der kan hjælpe ?

Per
www.perbeer.ninja.dk

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 17-09-04 21:36

Per Beer Hansen wrote:
> [...]
> CPU temp ligger omkring 45-50 grader.
>
> Problemet har været der både før og efter installering af SP2.

Og jeg har nu lige opdaget, at hvis jeg bare lod office installationen
"hænge", så kørte installationen færdig efter ca. en halv time.
Og det gælder tilsyneladende alle CD'erne i Office pakken, mystisk ?

Per
www.perbeer.ninja.dk