MS Windows
briani 27239
Forhindre en screensaver
Fra : Mythos

Dato : 16-09-04 22:26

Hej i gruppen

På min arbejdsplads er der flere computere, de kører i netværk og der er
lavet profiler til dem alle. En af de ting der er mest generende er at
screensaveren er sat til at starte efter 10 min, og det er ikke nogen god
ide for mit vedkommende, for jeg har behov for at forlade min maskine i tide
og utide. Hver gang jeg vender tilbage, er screensaveren gået i gang.
Jeg har forsøgt at bestikke netværks administratoren, men han nægter at gøre
noget ved det, for det er blevet bestemt at sådan skal det køre.
Kan det på nogen måde lade sig gøre at få denne screensaver til ikke at gå i
gang, når man kun er klient og ikke har nogen rettigheder ?

Kim Larsen

Fra : Anders Lund

Dato : 16-09-04 22:53

Mythos wrote:

> Jeg har forsøgt at bestikke netværks administratoren, men han nægter at gøre
> noget ved det, for det er blevet bestemt at sådan skal det køre.

Det er vel et sikkerhedsspørgsmål... du bør ikke omgåes den sikkerhed
der er blevet sat i firmaet.

> Kan det på nogen måde lade sig gøre at få denne screensaver til ikke at gå i
> gang, når man kun er klient og ikke har nogen rettigheder ?

Måske kan et program emulere musen og bevæge den rundt.

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk

Fra : KsNa

Dato : 17-09-04 20:35

"Mythos" <mythoss_43@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Kan det på nogen måde lade sig gøre at få denne screensaver til ikke at gå
> gang, når man kun er klient og ikke har nogen rettigheder ?

Start Mediaplayer og noget musik, instillingerne sættes til ikke at tillade
pauseskærm.
Husk at skrue ned for lyden.

Mvh
Kim