MS Windows
briani 27239
SP2 - Outlook Express
Fra : Erik Kirkeby Rasmuss~

Dato : 16-09-04 21:49

Efter at have installeret servicepack 2 ser indgået post i OE mærkelig ud.
Grafikken er ændret, og fotos er erstattet af et kryds. - Hvordan kan jeg
ændre på dette??
Alt andet fungerer udmærket efter opdateringen.

Mvh
Erik

---

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 16-09-04 21:55

--
Hilsen
Madsen

Fra : Calle.

Dato : 17-09-04 05:19

Erik Kirkeby Rasmussen wrote:
> Efter at have installeret servicepack 2 ser indgået post i OE
> mærkelig ud. Grafikken er ændret, og fotos er erstattet af et kryds.
> - Hvordan kan jeg ændre på dette??
> Alt andet fungerer udmærket efter opdateringen.

der er kommet en sikkerhedsfunktion mere i OE
funktioner > indstillinger > fanen "sikkerhed" > fjern mærke ved "bloker
billeder...."
--
Calle.

Fra : Erik Kirkeby Rasmuss~

Dato : 17-09-04 06:07

> [...]
der er kommet en sikkerhedsfunktion mere i OE
funktioner > indstillinger > fanen "sikkerhed" > fjern mærke ved "bloker

Tak til Calle - problemet er løst!

Erik

---

Fra : Calle.

Dato : 17-09-04 19:24

> [...]
> >
> der er kommet en sikkerhedsfunktion mere i OE
> funktioner > indstillinger > fanen "sikkerhed" > fjern mærke ved

det var så lidt, vi er jo til for at hjælpe hinanden!

--
Calle.

Fra : Mogens Beltoft

Dato : 18-09-04 21:33

Calle. wrote:

> der er kommet en sikkerhedsfunktion mere i OE
> funktioner > indstillinger > fanen "sikkerhed" > fjern mærke ved
> "bloker billeder...."

Funktionen er jo OK, den beskytter mod at blive email offer for spam, hvis
man uheldigvis skulle komme til at åbne en email med billeder der kan bruges
til at identificere ens email adresse.

Desværre ser det også ud til, at OE-QuoteFix er blevet blokkeret. Den virker
i hvert fald kke længere. Billederne er "røde krydser".

/Mogens